شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۲۱:۵۵
زمان مطالعه: 2 دقیقه
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: اعضای یک گروه موسوم به «گشت ارواح» که در شهر شیراز باعث ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش پیام خبر،معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: اعضای یک گروه موسوم به «گشت ارواح» که در شهر شیراز باعث ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند، شناسایی و دستگیر شدند. سرهنگ کاووس محمدی اظهار داشت: در پی مطالبات مردمی و همچنین انتشار یک فیلم در فضای مجازی مبنی بر اینکه افرادی موسوم به «گشت ارواح» در ساعت‌های پایانی شب با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری باعث ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان در شیراز شده و متواری می‌شوند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت. وی با بیان اینکه اعضای این گروه ضمن پوشاندن سر و صورت خود با پارچه‌های سفید رنگ و حضور در خیابان‌های شهر شیراز، باعث ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان و ایجاد بی نظمی در سطح شهر شیراز شده بودند، افزود: با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، ماموران گشت امنیت اخلاقی هر ۳ متهم را شناسایی و آن‌ها را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: متهمان در تحقیقات به جرم خود اقرار و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی، به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ محمدی گفت: امنیت، آرامش و آسایش مردم خط قرمز پلیس است و کارکنان فراجا با هر گونه فعالیت افراد مخل نظم و امنیت برخورد قاطع و قانونی خواهند داشت.

 

کد خبر 189926

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید