تاریخ : شنبه, ۴ تیر , ۱۴۰۱ Saturday, 25 June , 2022
1

نقش روابط عمومی مخابرات در اقناع افکار عمومی، بی بدیل است

  • کد خبر : 189969
  • 28 اردیبهشت 1401 - 11:17
نقش روابط عمومی مخابرات در اقناع افکار عمومی، بی بدیل است
مدیر عامل مخابرات ایران در بازدید از اداره کل ارتباطات گفت: روابط عمومی شرکت مخابرات ایران در طول سالیان گذشته به عنوان یکی از بهترین روابط عمومی های کشور با کارشناسان توانمند مطرح است که با ورود به عرصه جهاد تبیین با هدف اقناع افکار عمومی ، می تواند در تحقق اهداف سازمانی که همان پیشرفت همه جانبه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور است، بسیار موثر و نقش آفرین باشد.

به گزارش پیام خبر، مهندس مجید سلطانی در بازدید از اداره کل ارتباطات گفت: روابط عمومی شرکت مخابرات ایران در طول سالیان گذشته به عنوان یکی از بهترین روابط عمومی های کشور با کارشناسان توانمند مطرح است که با ورود به عرصه جهاد تبیین با هدف اقناع افکار عمومی ، می تواند در تحقق اهداف سازمانی که همان پیشرفت همه جانبه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور است، بسیار موثر و نقش آفرین باشد.

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سلطانی در مراسم صمیمانه ای که به مناسبت فرارسیدن هفته جهانی مخابرات و جامعه اطلاعاتی و روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، امروز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت با حضور مدیران مناطق مخابراتی و مدیران و کارشناسان حوزه ارتباطات ستاد مخابرات ایران و روایط عمومی استانها به صورت ویدیو کنفرانسی برگزار شد اظهار داشت: مجموعه روابط عمومی مخابرات یکی از بهترین مجموعه های مربوط به مخابرات است و در شرایط حاضر لازم است مهم ترین وظیفه روابط عمومی، یعنی جهاد تبیین را با هدف بازنمایی حقیقی چالش های اصلی حوزه مخابرات به مردم و مسئولین و حل این چالش ها را به نحو احسن انجام دهد.

مهندس سلطانی اهمیت روابط عمومی دانش بنیان را مطرح کرد و افزود: شرکت مخابرات ایران اصلی ترین اپراتور ارتباطی و سازمانی است که می تواند از طریق فناوری های نوین به رضایت مندی مشتریان کمک کند و این از وظایف اصلی روابط عمومی است که با اطلاع رسانی درخصوص فناوری های جدید راه را برای این امر هموار سازد.

مهندس سلطانی با بیان اینکه حوزه ارتباطات نقش اساسی در اغنا کسب و کار و حوزه تجاری دارد گفت: روابط عمومی ها باید با توجه به نیاز مشترکین و ذینفعان حوزه های مختلف را یاری کند.
مهندس سلطانی، توسعه و تقویت برند شرکت یکی از وظایف دیگر حوزه ارتباطات در حوزه داخلی و خارجی است که با همیاری همه حوزه ها باید به این امر دست یابد

وی همچنین گفت: برای ارتقای روابط عمومی ها لازم است اتاق فکر کارشناسی در هر منطقه مخابراتی فعال شود . / مخابرات منطقه فارس

لینک کوتاه : https://payamekhabar.ir/?p=189969

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.