جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. فرهنگ و ادب
شنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۵:۳۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نخستین جشنواره نیایش با داوری بیش از ۵۰ اثر به آیین پایانی رسید.
امیر صادقی دبیر نخستین جشنواره نیایش در گفت‌وگو با خبرنگار پیام خبر از سوی معاونت قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارسی با همکاری موسسه فرهنگی و هنری پادرا امیر پارس اعلام کرد با پایان یافتن مهلت ارسال اثار به دبیرخانه جشنواره پس از تفکیک آثاربه مرحله داوری وارد شده ، با توجه به اینکه این رویداد در بستر فضای مجازی برگزار شد شاهد بیش از ۵۰ اثر از سوی شرکت کنندگان بودیم که با دقت و تمرکز داوری شدند.
وی اظهار داشت این جشنواره در دو رشته پادکست و نماهنگ با موضوع نیایش با خدا توسط داوران: احمدرضا نداف و امیرصادقی به داوری رسیدند.
صادقی با تشکر از شرکت کنندگان ، استقبال از این جشنواره را بی نظیر دانست و تعدادبیش از۵۰ اثر در رشته پادکست و نماهنگ آثاربسیارخوبی به دبیرخانه رسیده وگاها استعدادهای بی نظیری راشاهد بوده ایم .
وی در پایان ضمن تشکر از صابرسهرابی مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و احمدرضا نداف معاون قرآنی از همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی صمیمانه تقدیرکرد.
احمدرضا نداف معاون قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نیز در این خصوص، گفت: با برگزاری جشنواره ای فرهنگی و هنری،در نظر داشته برای ایجاد انگیزه در ضیافت الهی بین هنرمندان وعموم مردم،جشنواره ای با عنوان نیایش برگزار کند.
وی افزود: این جشنواره با موضوع نیایش با خدا در دو بخش هنری پادکست و نماهنگ در راستای تقویت و گسترش هنر دوبله و صداگذاری،شناخت و تشویق هنرمندان این عرصه در ایران ،ایجاد نشاط عمومی بین مردم،تقویت فعالیت هنرمندان و برگزار شد که حضور در جشنواره برای شرکت کنندگان آماتور ، حرفه ای و علاقه مندان آزاد بوده است.
برگزیدگان در بخش نماهنگ:
رضا تروان از زنجان
ندا درآمد از دزفول
سحر جعفرخواه از خرم بید
برگزیدگان در بخش پادکست:
مهران مقدر از شیراز
یاسمن کوچکی از سعادت شهر
حامد کارگر از شیراز
سارمحبودی از شیراز
فاطمه غیبی از شیراز
مرجان تمیزکار از شیراز
کمبوجیه پشتگل از جزیره هرمز

 

کد خبر 190175

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید