جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
یکشنبه, ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ ۰۶:۰۶
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ضیافت پنالتی ها حکم به قهرمانی لایپزیش در جام حذفی باشگاهی فوتبال المان داد.

به گزارش پیام خبر، در دیدار نهایی هفتاد و نهمین دوره جام حذفی فوتبال باشگاه های آلمان که در ورزشگاه المپیا اشتادیون شهر برلین برگزار شد که تیم لایپزیش در ضیافت مرگبار پنالتی ها  مقابل فرایبورگ به برتری دست یافت و برای نخستین بار قهرمان این رقابت ها شد.

تبم لایپزیش در فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۶ و ۲۰۲۱-۲۰۲۰ به فینال جام حذفی آلمان رسید اما با قبول شکست مقابل حریفان به مقام نائب قهرمانی بسنده کرد.

در نیمه نخست با گل ماکسیمیلیان اگستین که در دقیقه ۱۹ به ثمر رسید فرایبورگ ها با برد به رختکن رفتند اما در نیمه دوم لایپزیش یکپارچه حمله شد تا این که در دقیقه ۵۷ روی یک ضدحمله از جانب فرایبورگ، هالستنبرگ مرتکب خطا شد و با کارت قرمز داور مواجه و لایپزیش را ۱۰ نفره کرد.

در ادامه مسابقه بازی تحت کنترل بازیکنان فرایبورگ بود و لایپزیش ۱۰ نفره تنها به فکر ضد حملات و استفاده از ضربات ایستگاهی باشد که در دقیقه ۷۶ کریستوفر انکونکو بازیکن فرانسوی موفق شد حساب کار را یک-یک کند.

با تساوی یک-یک در پایان ۹۰ دقیقه کار به دو وقت ۱۵ دقیقه کشید که تیم فرایبورگ دو بار تیرک دروازه لایپزیش را به لرزه دراورد اما گلی به ثمر رسید و تعیین قهرمان به ضربات پنالتی کشید.

در ضربات پنالتی این تیم لایپزیش بود که ۴-۲ فرایبورگ شکست داد و قهرمان جام حذفی فوتبال آلمان شد.

 

کد خبر 190225

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید