پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
یکشنبه, ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ ۰۹:۱۶
زمان مطالعه: 2 دقیقه
هفته داغ و تماشایی لیگ جزیره از راه رسید، جایی که جام قهرمانی فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ انگلستان قهرمانش را از میان منچسترسیتی یا لیورپول خواهد شناخت.

به گزارش پیام خبر، در هفته ۳۸ و پایانی لیگ جزیره انگلستان و از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روز یکشنبه یک خردادماه، تیم منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد پذیرای آستون ویلا خواهد بود، جدالی که پپ گواردیولا و بازیکنانش برای کسب قهرمانی تنها به یک برد احتیاج دارند تا برای هشتمین بار طعم شیرین قهرمانی در این رقابت ها را بچشند.

در طرف مقابل هدایت آستون ویلا را استیون جرارد کاپیتان سابق و اسطوره باشگاه لیورپول برعهده دارد و در صدد آن است با متوقف کردن آبی های شهر منچستر به تیم سابقش برای کسب قهرمانی کمک شایانی کند هرچند کسب یک نتیجه تساوی آن هم مقابل تیم آماده این روزهای سیتی کاری بس دشوار است.

در جدول رده بندی منچسترسیتی با ۹۰ امتیاز در صدر قرار دارد و آستون ویلا با ۴۵ امتیاز جایگاهی بهتر از چهاردهمی را به خود اختصاص نداده است.

اما بازی مهم دیگر هفته ۳۸ لیگ جزیره به میزبانی ورزشگاه آنفیلد میان تیم های لیورپول و ولورهمپتون برگزار می شود و یورگن کلوپ و بازیکنانش با تمام توان تا آخرین ثانیه بازی برای کسب برد برابر حریف تلاش خواهند کرد و از طرفی امیدوارند آستون ویلا با متوقف کردن سیتی، بار دیگر قرمزهای بندر لیورپول را به سمت جام قهرمانی فوتبال انگلیس و همچنین رسیدن به چهارگانه این فصل رهنمون کنند.

تیم لیورپول در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ به قهرمانی جام حذفی و جام اتحادیه انگلیس دست یافته و حالا در صدد جام لیگ برتر و لیگ قهرمانان باشکاه های اروپا نیز هست.

در جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس لیورپولی ها با ۸۹ امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی قرار دارند و ولورهمپتون با ۵۱ امتیاز در جای هشتم قرار گرفتند.

در دیگر بازی های مهم هفته پایانی لیگ جزیره هم می توان به رویارویی تاتنهام نوریچ سیتی و مصاف آرسنال با اورتون اشاره کرد که تکلیف سهمیه پایانی انگلیس در فصل آینده لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا را مشخص می کند.

تاتنهام و آرسنال با ۶۸ و ۶۶ امتیاز در مکان های چهارم و پنجم قرار گرفتند و باید دید در پایان دیدارهای هفته ۳۸، جایگاه چهارم به کدام تیم خواهد رسید.

 

کد خبر 190234

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید