پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
دوشنبه, ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ ۱۶:۵۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت:تاکنون بیش از یک و نیم میلیون تن انواع کودهای ازته، فسفاته و پتاسه را تدارک نموده و طی دو ماهه ابتدای سال جاری در حدود 750 هزار تن آن را بین استانهای کشور توزیع نموده‌ایم.

به گزارش پیام خبر،مهندس حمید رسولی گفت:که در سال جاری علی‌رغم همه چالش‌های بین‌المللی در حوزه تامین نهاده‌های کشاورزی، تاکنون بیش از یک و نیم میلیون تن انواع کودهای ازته، فسفاته و پتاسه را تدارک نموده و طی دو ماهه ابتدای سال جاری در حدود 750 هزار تن آن را بین استانهای کشور توزیع نموده‌ایم.

مجری طرح خودکفایی کشوردر کودهای کشاورزی به میزان ذخیره استراتژیک کودهای کشاورزی اشاره نمود و اعلام داشت که هم اکنون ذخیره کشور بیش از 500 هزار تن انواع کودهای کشاورزی بوده که ذخیره مطمئن و قابل اتکایی است.

مهندس رسولی در ادامه اعلام نمود:برنامه ابلاغی سال جاری در حدود سه و نیم میلیون تن می‌باشد که با برنامه‌ریزی مناسب و تمهیدات لازم انشاءا... برنامه ابلاغی را به طور کامل اجرایی خواهیم کرد.

در پایان مهندس رسولی گفت: با عنایت به استقبال کشاورزان عزیز از مصرف کودهای فسفاته و پتاسه در سال جاری، قطعاً سال پرمصرفی را در مصرف کودهای کشاورزی در راستای افزایش کمیت و کیفیت محصولات کشاورزی خواهیم داشت.

   

 

کد خبر 190332

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید