سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
چهارشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۰۰:۲۰
زمان مطالعه: 3 دقیقه
رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: سرمایه گذاری مخابرات در حوزه های زیرساختی موجب پیشرفت شرکت های دانش بنیان است.
به گزارش پیام خبر، دکتر ابراهیم محمودزاده در آیین افتتاح ۲۸۰۰ پروژه مخابراتی که با حضور ۵۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران ارشد مخابرات و معاونین ستادی شرکت در آستانه فرارسیدن روز جهانی مخابرات و جامعه اطلاعاتی برگزار شد، اظهار داشت: افتتاح این پروژه ها با سرمایه گذاری ۳۴ هزار میلیارد ریال با شرایط مالی فعلی مخابرات، نشانگر عزم جدی مجموعه مخابرات برای توسعه دانش بنیان و تحقق تولید در حوزه های نوین کسب و کار است.
رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: هر سال در روز جهانی مخابرات، اتحادیه جهانی مخابرات شعاری را مطرح می کند که امسال رسیدگی به سالمندان دراولویت قرار گرفته است که با آموزه های ملی و اسلامی ما نیز مطابقت دارد.
دکتر محمودزاده با اشاره به شعار روز جهانی مخابرات امسال با عنوان «فناوری های دیجیتالی، در خدمت سالمندان و تندرستی دردوره سالمندی» از برنامه هایی برای ایجاد پلت فرم های مناسب برای بازنشستگان و ارایه خدمات به آنها خبر داد و گفت: ازتمامی ظرفیت ها برای ابجاد پلت فرم های مناسب برای بازنشستگان و ارایه خدمات به انها استفاده کنیم.
رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌زایی در سال جدید گفت: اگر بخواهیم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، شعار سال را عملیاتی کنیم، کلید آن در تقویت شرکت مخابرات است و این شرکت نقش محوری دارد.
وی افزود: برنامه های سال ارتباطی جدید در شرکت مخابرات ایران نیز بر این اصل استوار است تا همگام با تغییرات تکنولوژی، با ایجاد پلتفرم‌های ویژه برای گروه های مختلف و توجه به محتوامحوری و ارتقای سواد، برنامه های برای رفع نیازهای آنان نیز تدوین کند.
وی ایجاد پلتفرم های جدید مخابراتی برای بازنشستگان و سالمندان و به طور کلی طبقات مختلف اجتماعی را توسط مخابرات یکی از اولویت های مهم در راستای این شعار جهانی دانست و افزود: بخش مغفول مانده شرکت یعنی همین رسیدگی به بخش ها و صنوف مختلف و طراحی برنامه ها و سرویس های مخصوص برای هرکدام است که در نهایت موجب تحریک تقاضا شده و در سوددهی شرکت بسیار موثر است.
محمودزاده با اشاره به تاثیر محیط بر افزایش و رونق کسب وکار اظهار داشت :شرکت مخابرات نیازمند توجه و حمایت بیشتر برای پیشرفت است و در کشورهای دیگرهم توجه ویژه به مخابرات برای تحقق توسعه شده است.
رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه مخابرات در بخش هایی نیازمند واردات تجهیزات برای توسعه ارتباطات است گفت : امروز این شرکت با چالش های زیادی رو به رو است تا بتواند خدمات مناسبی به مردم ارایه کند ،در این زمینه حمایت دولت و مجلس و نهادهای بالادستی برا ی ایجاد شرایط مناسب مخابرات که مستقیما برجامعه اثر می گذارد، مهم ترین و فوری ترین راهکار ضروری در شرایط حاضراست. / مخابرات منطقه فارس
 

 

کد خبر 190374

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید