جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
چهارشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۰۰:۲۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در مراسم امضا تفاهمنامه همکاری شرکت مخابرات با شرکت ارتباطات مبین نت که با حضور مدیران ارشد دو طرف برگزار شد، عنوان شد: بزرگترین اپراتور سازمانی شکل می گیرد.
به گزارش پیام خبر، مهندس مجید سلطانی در مراسم امضا تفاهمنامه همکاری شرکت مخابرات با شرکت ارتباطات مبین نت که با حضور مدیران ارشد دو طرف برگزار شد، استفاده از ظرفیت های مبین نت در عمده فروشی سرویس های مخابراتی و عاملیت فروش سرویس های سازمانی، را از موارد این تفاهمنامه اعلام کرد و افزود: این تفاهمنامه در قالب مشارکت در سرمایه گذاری و در زمینه طراحی، اجرا وتوسعه ظرفیت های زیر ساخت های سرویس های مختلف مانند FTTH ،VDSL ،ADSL و....صورت می گیرد.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در تشریح جزییات این تفاهمنامه گفت: عمده فروشی سرویس های مخابراتی شامل فیبر و VDSL و عاملیت فروش سرویس های ارایه شده توسط مخابرات به مشتریان سازمانی از موارد مهم این همکاری است.
همچنین همکاری در فراهم کردن امکان استفاده از تجهیزات و زیر ساخت های دو طرف برای راه اندازی سرویس ها و اطلاع رسانی و تجاری سازی آنها و نیز باندل کردن محصولات و ارایه سرویس به مشتریان به صورت یکپارچه و مدیریت شده از دیگر موارد مورد بحث در این تفاهمنامه بود.
مهندس سلطانی در ادامه با اشاره به اینکه فرایندهای مشارکت در شرکت مخابرات ایران تسهیل شده و مشارکت و هم افزایی با دیگر شرکت های همکار افزایش می یابد گفت: با انعقاد این قرارداد و همکاری دو طرف، امیدواریم ضمن سودهی بیشتر سطح خدمات نیز بالا برود تا سرویس های مطلوبی با توانمندی های دو شرکت به مردم ارایه شود. وی با تاکید بر توانمندی ها و ظرفیت های شرکت مخابرات، آمادگی این شرکت ایران را برای هر گونه همکاری اعلام کرد و اظهار داشت : امیدواریم با امضای این تفاهم نامه همکاری اثربخشی برای توسعه شبکه مخابراتی کشورصورت گیرد. / مخابرات منطقه فارس

 

کد خبر 190378

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید