شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
یکشنبه, ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۴۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در نشست هم اندیشی و تقدیر از فعالان عرصه ارتباطات و تببین اهداف و رویکردهای جدید شرکت مخابرات، همسویی و یکپارچگی در مباحث و فعالیت ها را یکی از مهمترین اصول اجرایی کار دانست و گفت: با استراتژی واحد و قابلیت هایی که در مجموعه شرکت وجود دارد می توان به توسعه دست یافت.
به گزارش پیام خبر، دکتر محمود زاده در نشست هم اندیشی و تقدیراز فعالان عرصه ارتباطات و تببین اهداف و رویکردهای جدید شرکت مخابرات، همسویی و یکپارچگی در مباحث و فعالیت ها را یکی ازمهمترین اصول اجرایی کار دانست و گفت: با استراتژی واحد و قابلیت هایی که در مجموعه شرکت وجود دارد می توان به توسعه دست یافت.
در این گردهمایی یک روزه ای که در مشهد مقدس با حضور مدیران ارشد شرکت مخابرات، اعضای هیات مدیره و مدیران مناطق برگزار شد، رئیس هیات مدیره این شرکت با تاکید بر اینکه هر منطقه باید برای افزایش درآمد راهکارهایی را ارایه دهد، گفت: با همکاری مدیران مناطق کار برنامه ای تدوین شده باید با یکپارچگی و هم افزایی دنبال شود تا نتیجه موثر حاصل شود. رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، یکی از پیشرفت های موثر در رسیدن به اهداف را تغییر در روش ها دانست و گفت: نوآوری و خلاقیت 2 عنصر مهم در اجرای فعالیت ها هستند تا هر منطقه بنابر محدویت ها از آن برای تحقق برنامه ها استفاده کند و البته سمت و سو بازار نیز ما را هدایت می کند. وی از آمادگی خودمختار شرکت های مخابراتی مناطق در حوزه اجرا خبر داد و گفت: پیاده سازی بهینه این استراتژی موجب افزایش بهره وری و درآمد در شرکت می شود.
رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه ضرورت تحول درفعالیت خاطرنشان کرد: بر اساس راهبرد مدیریت هزینه و نقدینگی و همکاری مخابرات مناطق در این زمینه و کوشش مضاعف ستاد شرکت ان شالله به وضعیت مطلوب در شرکت دست می یابیم. / مخابرات منطقه فارس

 

کد خبر 190387

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید