تاریخ : پنج شنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۱ Thursday, 30 June , 2022
1

مخابرات در راه تحول است

  • کد خبر : 190389
  • 31 اردیبهشت 1401 - 20:20
مخابرات در راه تحول است
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در نشست هم اندیشی و تقدیراز فعالان عرصه ارتباطات و تببین اهداف و رویکردهای جدید شرکت مخابرات، با قدردانی از مناطقی که رتبه های خوبی در ارزیابی عملکرد داشته اند، گفت: مخابرات در راه تحول است و پیش بینی می شود در سال ۱۴۰۱ عملکرد بهتری داشته باشد.

به گزارش پیام خبر، مهندس مجید سلطانی، در نشست هم اندیشی و تقدیراز فعالان عرصه ارتباطات و تببین اهداف و رویکردهای جدید شرکت مخابرات، با قدر دانی از مناطقی که رتبه های خوبی در ارزیابی عملکرد داشته اند، گفت: مخابرات در راه تحول است و پیش بینی می شود در سال ۱۴۰۱ عملکرد بهتری داشته باشد.

در این گردهمایی یک روزه ای که در مشهد مقدس با حضور مدیران ارشد شرکت مخابرات، اعضای هیات مدیره و مدیران مناطق برگزارشد، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با تشریح اهداف و رویکرد جدید شرکت در سال جاری گفت: همه مناطق این اهداف را سرلوحه فعالیت ها قرارداده و با دقت و برنامه ریزی موثر در تحقق آن کوشا باشند.

وی رشد درآمد و سودآوری، توسعه بازار و جریان های درآمدی، ارتقای بهره وری منابع و مدیریت هزینه ها ، هم افزایی حداکثری ثابت و همراه، بهبود تجربه دیجیتال و یکپارچه مشتری، توسعه مشارکت ها و سرمایه گذاری در توسعه بازار و جریان های درآمدی اکوسیستم *TMT، را از جمله اهداف برنامه در سال جاری اعلام کرد و افزود: تعامل موثر با نهادهای حاکمیتی در جهت موثرسازی قوانین و مصوبات بر کسب و کار، بهینه سازی مدیریت نقدینگی و تخصیص هوشمند منابع توسعه، به روزرسانی و یکپارچه سازی زیرساخت و سامانه های فناوری اطلاعات برای بهبود تجربه را نیز از دیگر اهداف در برنامه برشمرد.

مهندس سلطانی همچنین با تاکید برارتقای رضایت شغلی و اشتیاق سازمانی ارتقای فرهنگ و شایستگی های سازمانی از طریق جذب و توسعه توانمندی افزود: دیجیتال مشتری و کارکنان، بهینه سازی مدل عملیاتی، ماموریت و فرآیندهای کلیدی ، توسعه، به روزرسانی و نوسازی یکپارچه و هوشمند زیرساخت های شبکه IP-A از اهداف راهبردی در سال جاری است که باید به آن توجه کرد.

وی با تاکید بر ضرورت نوآوری در شرکت ۲ کارکرد اساسی مدیریت را بازاریابی و نوآوری دانست و افزود: برای توسعه کسب و کار دو مولفه بازار و محصول ضروری است که با بهبود پاسخگویی و تجربه مشتری و نوآوری در فرایندهای عملیاتی، شناسایی به موقع و درست نیاز مشتریان نوآوری در سبد محصولات و خدمات می توان به آن دست یافت.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه برای ایجاد فرصت ها در شرکت به مشتریان به اتصال مطمئن و پایدار با پهنای باند وسیعتر ورقابت تامین کنندگان صنعت مخابرات برای همکاری با شرکت مخابرات نیازاست، اظهارداشت: عزم دولت برای توسعه شبکه ملی اطلاعات یکی دیگر از شرایط در این زمینه است. / مخابرات منطقه فارس

لینک کوتاه : https://payamekhabar.ir/?p=190389

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.