جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
چهارشنبه, ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ ۰۸:۵۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تیم های فاینورد هلند و آإث رم ایتالیا در فینال لیگ کنفرانس اروپا به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش پیام خبر، دیدار نهایی فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ لیگ کنفرانس فوتبال اروپا ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه چهارم خردادماه به میزبانی ورزشگاه  آرنا تیرانا آلبانی برگزار می شود.

تیم ایتالیایی رم با سرمربی گری ژوزه مورینیو پس از ۳۱ سال موفق به حضور در یک فینال معتبر فوتبال اروپا می شود و قطعا دوست ندارد این فرصت را با بازیکنانی نظیر نیکولا زانیولو، اسمالینگ، روی پاتریسو و تامی آبراهام از دست بدهد.

نماینده ایتالیا یک بار سابقه حضور در فینال جام باشگاه های اروپا و یک بار نیز حضور در مسابقه نهایی جام یوفا را داشته که در هر دو مورد از رسیدن به جام بازمانده و ژوزه مورینیو می تواند نقش یک منجی برای طلسم شکنی و کسب جام کنفرانس اروپا را برای هواداران پرشور پایتخت ایتالیا را داشته باشد. 

در طرف مقابل فاینورد هلند قرار دارد که پس از ۲۰ سال به یک فینال اروپایی راه یافته و پیش از این یک بار قهرمان جام باشگاه های اروپا و دو بار فاتح جام یوفا شده است و حالا باید دید با حضور بازیکن ایرانی خود علیرضا جهانبخش باز این فرصت را دارد طعم شیرین قهرمانی در فینالی دیگر را تجربه کند.

تیم های رم و فاینورد سابقه دو بار رقابت را در عرصه اروپایی با هم داشتند که مرحله یک شانزدهم نهایی فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۴ لیگ اروپا، جالوروسی ها در زمین فاینورد به برتری ۲-یک رسید و در ورزشگاه المپیکو به تساوی یک-یک رضایت دادند.

در مرحله نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا تیم آاث رم با شکست لسترسیتی انگلیس و فاینورد با مغلوب کردن مارسی فرانسه گام به دیدار فینال این رقابت ها گذاشتند.

۱۲۱۴

 

کد خبر 190519

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید