جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
پنج شنبه, ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ ۱۸:۳۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه انجام و تکمیل پروژه ها در همه حوزه ها به خصوص توسعه شبکه فیبرنوری و افزایش کیفیت خدمات ارتباطی بدون در محوریت قرار گرفتن و حمایت واقعی از شرکت مخابرات ممکن نیست، اظهار داشت: مجموعه مخابرات با توجه به نقش اساسی و زیرساختی خود، رکن اصلی ارتباطات کشور بوده و تنها راه توسعه همه جانبه ارتباطات کشور، حمایت غیر شعاری و حقیقی از مجموعه مخابرات ایران است.

به گزارش پیام خبر، محمدرضا بیدخام با بیان اینکه انجام و تکمیل پروژه ها در همه حوزه ها به خصوص توسعه شبکه فیبرنوری و افزایش کیفیت خدمات ارتباطی بدون در محوریت قرار گرفتن و حمایت واقعی از شرکت مخابرات ممکن نیست، اظهار داشت: مجموعه مخابرات با توجه به نقش اساسی و زیرساختی خود، رکن اصلی ارتباطات کشور بوده و تنها راه توسعه همه جانبه ارتباطات کشور، حمایت غیر شعاری و حقیقی از مجموعه مخابرات ایران است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایرانبا بیان اینکه ضربه ای بزرگ به توسعه زیرساخت های ارتباطی کشور با ثابت ماندن تعرفه وارد شده است، اعلام کرد: در شرایط حاضر انتظار از مجموعه حاکمیتی ارتباطات کشور متفاوت است و اعلام اینکه در تحقق پروژه ملی فیبرنوری با مخابرات یا بدون مخابرات توسعه را پیش می بریم، رجوع به روش های شکست خورده و سیاست های قبلی در حوزه ارتباطات کشور است.
وی افزود: انتظار این است که اگر حقیقتا توسعه واقعی مدنظر است، باید تحول اساسی در وضعیت همکاری با شرکت مخابرات ایران به عنوان متولی زیرساخت های حوزه ارتباطی کشور، صورت پذیرد و عدم انجام این مهم، باعث ایجاد چالش و بحران های اساسی در همه ذینفعان حوزه ICT خواهد شد. مهندس بیدخام با تاکید بر اینکه یکی از مهم ترین پروژه های حوزه ارتباطات، توسعه و ارتقاء شبکه فیبرنوری به عنوان زیرساختی مطمئن برای ارائه سرویس های مختلف برای همه ذی نفعان است، گفت: تحقق این امر با تامین و حمایت واقعی از سوی وزارت ارتباطات امکان پذیر است و اگر این حمایت، تنها در حد حرف و شعار باقی نماند، توانمندی لازم در شرکت مخابرات برای اجرای این پروژه ملی وجود دارد. / مخابرات منطقه فارس
1218/م

 

کد خبر 190672

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید