شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
دوشنبه, ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ ۰۳:۱۹
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سازمان لیگ فدراسیون مکان برگزاری دیدار هفته ۳۰ میان تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و پرسپولیس تهران را تعیین می کند.
به گزارش پیام خبر، در حالی که با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، تیم فجر از حضور تماشاگرانش برای دیدار با پرسپولیس محروم شده حالا خبر می رسد که زردپوشان شیرازی نمی توانند این بازی را به میزبانی شهر شیراز برگزار کنند.
ماجرا از این قرار است هفته ۳۰ لیگ برتر فوتبال باید پنج شنبه ۱۲ خرداد برگزار شود و فجرشهید سپاسی میزبان پرسپولیس است و تنها ورزشگاه برای برگزاری این مسابقه حافظیه خواهد بود اما در همان تاریخ تیم شهدای قشقایی شیراز باید دیدار خانگی هفته ۳۳ لیگ دسته یک خود را مقابل شمس آذر قزوین برگزار کند.
با توجه به مشکل نداشتن ورزشگاه و چمن با کیفیت در شیراز، تیم پرسپولیس نیز قبول نکرده بازیکنانش در ورزشگاه حافظیه به میدان بروند چون احتمال مصدومیت آن ها وجود دارد و بر همین اساس به نظر می رسد سازمان لیگ مکان برگزاری بازی فجر شهید سپاسی شیراز و پرسپولیس تهران را انتخاب خواهد کرد که به احتمال فراوان ورزشگاه آزادی خواهد بود.
تیم های شیرازی فجر و قشقایی از اول فصل با نداشتن مکان بازی و چمن بی کیفیت ورزشگاه حافظیه مشکل داشتند و همین موضوع باعث شد تیم زردپوش شیرازی حتی بازی خانگی اش را در مشهد برگزار کند و ثمره همین مشکلات، به سقوط فجر شهید سپاسی به لیگ دسته یک فوتبال منجر شد.
۱۲۱۴/ن

 

کد خبر 190859

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید