جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
دوشنبه, ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۳۲
زمان مطالعه: 2 دقیقه
جوکوویچ و نادال با شکست حریفان، در یک چهارم تنیس ۲۰۲۲ رولان گاروس فرانسه به هم برخورد کردند.
به گزارش پیام خبر، مرحله یک هشتم نهایی مسابقات تنیس ۲۰۲۲ اوپن رولان گاروس فرانسه برگزار شد که نواک جوکوویچ صربستانی مدافع عنوان قهرمانی با نتایج ۶-یک، ۶-۳ و ۶-۳ دیگو شوارتزمن از آرژانتین را شکست داد و برای پنجاه و دومین بار به جمع هشت ورزشکار یک گرند اسلم معتبر تنیس دنیا راه یافت.
رافائل نادال اسپانیایی هم مقابل فلیکس اوژه الیاسیم از کانادا در مسابقه ای نفس گیر که چهار ساعت و ۲۲ دقیقه طول کشید با نتیجه ۳-۲ به برتری دست یافت و حریف جوکوویچ صربستانی در مرحله یک چهارم شد تا شاهد مسابقه ای جذاب از دو تنیسور مطرح جهان باشیم.
نادال در رقابت یک هشتم خود اول و چهارم با نتیجه مشابه ۶-۳ مغلوب فلیکس اوژه کانادایی شد اما ست های دوم، سوم و پنجم را با نتایج ۶-۳، ۶-۲ و ۶-۳ بسود خود به پایان برد.
نواک جوکوویچ در نیمه نهایی سال ۲۰۲۱ مسابقات تنیس رولان گاروس موفق به شکست نادال شد و حالا این تنیسور اسپانیایی که از آن بعنوان پادشاه زمین های خاکی یاد می شود در پی انتقام شکست سال پیش است.
در دیگر باری مرحله یک هشتم تنیس رولان گاروس، الکساندر زورف آلمانی در سه ست برنابه زاپاتا از اسپانیا را از پیش رو برداشت و کارلوس الکاراس پدیده جدید دنیای تنیس از اسپانیا در سه ست با نتایج ۶-یک، ۶-۴ و ۶-۴ کارن خاچانوف را مغلوب در جواز حضور در جمع هشت تنیس باز برتر این مسابقات را کسب کرد.
الکساندر زورف از آلمان و کارلوس الکاراس از اسپانیا نیز ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه روز دوشنبه نهم خردادماه در ورزشگاه فلیپ شاتریه برای رسیدن به نیمه نهایی رقابت می کنند.
۱۲۱۴/ن

 

کد خبر 190871

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید