پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
دوشنبه, ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۴۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ورزشگاه آزادی آماده جشن قهرمانی آبی پوشان پایتخت/گام آخر استقلال برای قهرمانی بدون شکست 
به گزارش پیام خبر، تیم استقلال تهران در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت ۱۹ روز دوشنبه نهم خردادماه به میزبانی ورزشگاه آزادی در دیداری تشریفاتی مقابل نفت مسجد سلیمان صف آرایی می کند تا با حضور تماشاگرانش جشن قهرمانی در فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را برگزار کند.
مهمترین هدف استقلالی ها در این بازی ادامه روند شکست ناپذیری و از طرفی کسب ۳ امتیاز مقابل نفت مسجد سلیمان است تا پایانی خوش برای هوادارانش به ارمغان بیاورد.
فرهاد مجیدی و بازیکنانش علاوه بر کسب قهرمانی تاریخی بدون شکست در هفته پایانی، می‌توانند با کسب سه امتیاز، بیشترین امتیاز کسب شده یک تیم قهرمان در تاریخ لیگ برتر را نیز به خود اختصاص دهند.
صالح مصطفوی مربی تیم استقلال تهران در نشست خبری پیش از مسابقه با نفت مسجد سلیمان گفت: بازی سختی در پیش داریم چرا که لیگ امسال نشان داد تیم ها به هم نزدیک هستند و نفت مسجد سلیمان تیم سخت کوشی نشان داده اما بازیکنان استقلال تمرینات سختی را پشت سر گذاشتند و از هر جهت آماده دیدار نفت هستند.
او افزود:خوشحالیم که در جشن قهرمانی ما قرار است ۶۳ هزارتماشاگز در ورزشگاه آزادی حضور داشته باشند و این افتخار متعلق به هواداران است و امیدوارم در بازی آخر هم بازیکنان نمایش خوبی داشته باشند و در خصوص ادامه همکاری بنده و گابریل پین هم بعد از پایان لیگ برتر توضیح خواهم داد.
نفت مسجد سلیمان نیز که با سقوط شهرخودرو مشهد و فجر شهید سپاسی شیراز، بقا خود را در لیگ برتر قطعی می بیند شاید در این بازی به آب و آتش نزند و با ارائه فوتبالی دفاعی به کسب نتیجه تساوی راضی باشد.
در جدول رده بندی این رقابت ها استقلال تهران با ۶۷ امتیاز صدرنشین است و نفت مسجد سلیمان با ۲۱ امتیاز، جایگاه چهاردهم جدول رده بندی را به خود اختصاص داده است.
دیگر دیدار روز نخست هفته ۳۰ رقابت های دسته برتر فوتبال باشگاه های کشور را تیم های پیکان تهران و مس رفسنجان برگزار می کنند.
1214/ن

 

کد خبر 190874

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید