شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
چهارشنبه, ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ۱۵:۰۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رافائل نادال با شکست نواک جوکوویچ، راهی دور نیمه نهایی تنیس آزاد فرانسه شد.
به گزارش پیام خبر، در مرحله نیمه نهایی مسابقات تنیس ۲۰۲۲ اوپن فرانسه که به رولان گاروس شهرت یافته و به میزبانی شهر پاریس در حال برگزاریست، رافائل نادال تنیسور مطرح اسپانیایی در دیداری جذاب و تماشایی مقابل نواک جوکوویچ نفر اول رده بندی جهانی از صربستان در دیداری که چهار ساعت و ۱۵ دقیقه به طول انجامید با نتیجه ۳-یک به پیروزی رسید و گام به جمع چهار تنیسور برتر این رقابت ها گذاشت.
ست اول را ۶-۲ نادال در زمان ۵۲ دقیقه بسود خود به پایان برد اما جوکوویچ در ست دوم در حالی که ۳-صفر عقب بود آنا بازگشتی دیدنی به مسابقه داشت و در مدت زمان ۸۴ دقیقه ۶-۴ حریف اسپانیایی را مغلوب کرد.
در ست سوم ماتادور اسپانیایی اجازه خودنمایی به نوله را نداد و در زمان ۴۱ دقیقه ۶-۲ به پیروزی دست یافت و ست چهارم را پس از نزدیک به یک ساعت با تساوی ۶-۶ به پایان رسید تا کار به تایبریک کشیدن شود و نادال با نتیجه ۷-۴ پیروز و ست چهارم را ۷-۶ بسود خود پایان دهد و ۳-یک برنده مسابقه با جوکوویچ لقب بگیرد.
الکساندر زورف آلمانی هم در دیگر بازی دور نیمه نهایی مقابل کارلوس الکاراس پدیده اسپانیایی با نتیجه ۳-یک به پیروزی رسید تا حریف رافائل نادال در دور نیمه نهایی شود.
رافائل نادال با کسب ۱۳ عنوان قهرمانی، رکورددار رولان گاروس بحساب می آید و قصد دارد در آخرین حضورش در این گرند اسلم، چهاردهمین عنوان قهرمانی را نیز از آن خود کند.
1214/ن

 

کد خبر 191046

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید