پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
چهارشنبه, ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ۱۵:۱۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تیم های صدرجدولی مس کرمان و ملوان بندرانزلی پس قطعی کردن صعودشان به لیگ برتر، حالا در پی قهرمانی در دسته یک فوتبال هستند.
به گزارش پیام خبر، بازی های هفته ۳۳ و مقابل پایانی لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور، پنج شنبه ۱۲ خردا برگزار می شود که تیم صدرجدولی مس کرمان از ساعت ۱۹ میزبان پارس جنوبی جم است.
مسی ها که با ۶۶ امتیاز صدرنشین این رقابت ها محسوب می شوند در صورت کسب برد مقابل پارس و شکست ملوان، پس از کسب سهمیه لیگ برتر، می توانند جشن قهرمانی لیگ دسته یک را هم در ورزشگاه خانگی برگزار کنند.
ملوان بندرانزلی هم که مانند مس در هفته ۳۲ حضور در لیگ برتر فوتبال قطعی شد و با ۶۵ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی جای گرفته باید در هفته ۳۳ میهمان تیم سقوط کرده شاهین شهرداری بوشهر باشد.
ملوانی ها قطعا برای بازگشت به صدر و قهرمانی در لیگ دسته یک تا هفته پایانی با مس رقابت می کنند و این موضوع بر جذاب شدن لیگ دسته اضافه می کند.
در سایر دیدارهای هفته ۳۳ این مسابقات، آرمان گهر سیرجان رده سومی با ماشین سازی تبریز سقوط کرده به لیگ دسته دوم بازی می کند، خیبر خرم آباد میهمان ویستاتوربین تهران است، شهرداری همدان با استقلال ملاثانی و تیم رایکا بابل با سایپا مصاف می کنند،استقلال خوزستان پذیرای خوشه طلایی ساوه است و شهرداری آستارا رودرروی مس شهر بابک قرار می گیرد.
۱۲۱۴/ن

 

کد خبر 191050

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید