پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
جمعه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ ۰۴:۴۲
زمان مطالعه: 2 دقیقه
زردپوشان شیرازی با قبول شکست مقابل پرسپولیس، با لیگ برتر فوتبال وداع کردند.

به گزارش پیام خبر، در هفته ۳۰ و پایانی لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، تیم فجر شهید سپاسی شیراز به میزبانی ورزشگاه آزادی با یک گل نتیجه را مقابل پرسپولیس تهران واگذار کرد و با متحمل شدن هفدهمین شکست فصلش به کار خود در این رقابت ها خاتمه داد.

امید عالیشاه در دقیقه ۲۳ نیمه نخست روی پاس سیامک نعمتی تک گل این دیدار را وارد دروازه فجری ها کرد.

تیم فحر شهید سپاسی شیراز در پایان فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ لیگ برتر فوتبال ایران با تنها دو برد،یازده تساوی، ۱۷ شکست و هفده امتیاز، در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار گرفت و فصل آینده را باید در رقابت های دسته یک سپری کند.

زردپوشان شیرازی در دیدار رفت هم با یک گل مغلوب قرمزپوشان پایتخت شده بودند.

پرسپولیس تهران نیز با این برد و ۶۰ امتیاز نائب قهرمان این فصل از لیگ برتر فوتبال ایران لقب گرفت هرچند هنوز کمیته انضباطی نتیجه دیدار ناتمام این تیم با تراکتور را اعلام نکرده است.

در سایر بازی های هفته پایانی این رقابت ها، گل گهر سیرجان در دیداری پرگل با نتیجه ۳-۲ میهمانش ذوب آهن اصفهان را مغلوب کرد، بازی سپاهان اصفهان با آلومینیوم اراک به میزبانی ورزشگاه نقش جهان با تساوی یک-یک پایان یافت و تیم رده شانزدهمی و سقوط کرده شهرخودرو مشهد در آخرین بازی خانگی خود مقابل فولاد خوزستان به تساوی بدون گل رسید.

سازمان لیگ فوتبال باید در خصوص دو بازی لغو شده هفته ۳۰ میان تیم های هوادار تهران و صنعت نفت آبادان و مسابقه نساجی مازندران با تراکتورسازی تبریز و زمان برگزاری آن ها تصمیم گیری کند.

۱۲۱۴/س

 

کد خبر 191289

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید