به گزارش پیام خبر، شهروندان در صورت اطمینان از خرابی تلفن ثابت خود با سامانه ۲۰۱۱۷ تماس بگیرند که پس از ثبت درخواست نسبت به رفع خرابی اقدام خواهد شد. مهندس فرشید ایزدی در خصوص پیگیری خرابی تلفنهایثابت استان اظهار داشت: مشترکان تلفن ثابت در صورت وجود اختلال، قبل از شماره گیری با سامانه ۲۰۱۱۷، با اتصال یک دستگاه گوشی تلفن که از سالم بودن آن مطمئن هستند به کابل ورودی محل زندگی خود از خراب بودن تلفن اطمینان حاصل کنند و پس از بررسی و اطمینان از بروز مشکل در خطوط تلفن ثابت، با سامانه ۲۰۱۱۷ تماس بگیرند که به صورت خودکار در سیستم خرابی ثبت شده و ظرف مدت ۲۴ ساعت ماموران رفع خرابی جهت رفع مشکل پیش آمده به محل مربوطه اعزام میشوند. مدیر مخابرات منطقه فارس در ادامه افزود: این سیستم در کوتاهترین زمان ممکن اختلالات تلفن ثابت را ثبت میکند و از مراجعه حضوری به میزان قابل توجهی کاسته خواهد شد. مهندس ایزدی ضمن تاکید بر سرعت عمل کارشناسان رفع خرابی در رسیدگی به مشکلات خرابی تلفن ثابت، اظهار داشت: مردم شریف استان در صورت عدم رفع خرابی، میتوانند جهت پیگیریهای بیشتر در ساعات اداری با سامانه ارتباطات مردمی اداره روابط عمومی به شماره 2021 با واحد رفع خرابی تلفن ثابت و یا داخلی اداره بازرسی و اداره روابط عمومی تماس حاصل کنند. 1218/م