پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ۰۴:۰۰
زمان مطالعه: 1 دقیقه
مدیر مخابرات منطقه فارس گفت: طی 7 ماه به کمتر از 50 شکایت ثبت شده از سوی هم استانی های گرامی در سامانه "دانا" رسیدگی شده است.

به گزارش پیام خبر، مهندس فرشید ایزدی، گفت: طی 7 ماه به کمتر از 50 شکایت ثبت شده از سوی هم استانی های گرامی در سامانه "دانا" رسیدگی شده است. مدیر مخابرات منطقه فارس اظهار داشت: در راستای مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع به شکایت های ثبت شده از سوی هم استانی های گرامی در سامانه "دانا"، که سامانه ی ارتباط مستقیم با مدیر عامل شرکت مخابرات ایران است پاسخ داده می شود. وی با اشاره به اینکه سامانه پاسخگویی به درخواست‌های مشتریان در راستای افزایش رضایت مشتریان مخابرات راه‌اندازی شده است، افزود: تمامی مشتریان و همکاران گرامی می‌توانند درخواست‌ها و مسائل خود را در خصوص خدمات ارائه‌شده در سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی WWW.TCI.IR بخش "ارتباط مستقیم با مدیرعامل شرکت مخابرات ایران" ثبت تا در اسرع وقت بررسی شود. وی خاطر نشان کرد: از جمله درخواست های رسیده به این سامانه مسایل مربوط به مشتریان شامل قبوض تلفن ثابت، دسترسی و پاسخگویی سامانه ۲۰۰۰ و ۲۰۲۰ است. 1218/م

 

کد خبر 191876

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید