تاریخ : شنبه, ۴ تیر , ۱۴۰۱ Saturday, 25 June , 2022
0

پاسخگویی به کمتر از ۵۰ شکایت مربوط به استان فارس در سامانه “دانا” شرکت مخابرات ایران

  • کد خبر : 191876
  • 20 خرداد 1401 - 23:30
پاسخگویی به کمتر از ۵۰ شکایت مربوط به استان فارس در سامانه “دانا” شرکت مخابرات ایران
مدیر مخابرات منطقه فارس گفت: طی 7 ماه به کمتر از 50 شکایت ثبت شده از سوی هم استانی های گرامی در سامانه "دانا" رسیدگی شده است.

به گزارش پیام خبر، مهندس فرشید ایزدی، گفت: طی ۷ ماه به کمتر از ۵۰ شکایت ثبت شده از سوی هم استانی های گرامی در سامانه “دانا” رسیدگی شده است.

مدیر مخابرات منطقه فارس اظهار داشت: در راستای مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع به شکایت های ثبت شده از سوی هم استانی های گرامی در سامانه “دانا”، که سامانه ی ارتباط مستقیم با مدیر عامل شرکت مخابرات ایران است پاسخ داده می شود.

وی با اشاره به اینکه سامانه پاسخگویی به درخواست‌های مشتریان در راستای افزایش رضایت مشتریان مخابرات راه‌اندازی شده است، افزود: تمامی مشتریان و همکاران گرامی می‌توانند درخواست‌ها و مسائل خود را در خصوص خدمات ارائه‌شده در سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی WWW.TCI.IR بخش “ارتباط مستقیم با مدیرعامل شرکت مخابرات ایران” ثبت تا در اسرع وقت بررسی شود.

وی خاطر نشان کرد: از جمله درخواست های رسیده به این سامانه مسایل مربوط به مشتریان شامل قبوض تلفن ثابت، دسترسی و پاسخگویی سامانه ۲۰۰۰ و ۲۰۲۰ است.

۱۲۱۸/م

لینک کوتاه : https://payamekhabar.ir/?p=191876

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.