به گزارش پیام خبر، علی فرهادی در دومین نشست هم اندیشی مجریان شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: مشکلات و چالش ها حوزه نمایشگاه ها احصا شده و راهکارهای حل مسائل نیز بررسی و پیش بینی شده اند.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود: مجریان توانمند از حلقه های اصلی سایت های نمایشگاهی هستند که موجب شکل گیری و تثبیت عناوین نمایشگاهی می شوند.
وی اضافه کرد: برای تنزل کمی و کیفی نمایشگاه ها رعایت شفافیت، سلامت و قانونمندی در همه بخش های اجرایی و عملیاتی باید مورد توجه مجریان نمایشگاهی قرار بگیرد.
فرهادی تصریح کرد: مجریان نمایشگاه ها باید در کنار رقابت سالم با هم افزایی، همدل و متحد باشند و اخلاق مداری را در کنار قانون مندی سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی ادامه داد: تجربه و توانمندی و شایسته سالاری و کیفیت برگزاری نمایشگاه ها و میزان تحقق اهداف تعیین شده از عوامل تعیین کننده در انتخاب مجریان نمایشگاهی است.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس تاکید کرد: برنامه ریزی ها بر اساس نگاه ملی و توسعه محور است اما در صورت دارا بودن شرایط و شاخص های تعیین شده و توان رقابت ، اولویت ماحمایت از مجریان و تولیدکنندگان استانی است.
فرهادی افزود: تبلیغات نقش بسیار مهمی در رونق نمایشگاه ها دارد و مجریان به تبلیغات باید اهمیت دهند،و قطعا تبلیغات با کیفیت هم می تواند ضمن ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای مجریان، کیفیت برگزاری هم افرایش دهد.
وی اضافه کرد: تبلیغات باید به صورت گسترده در بیلبوردهای شهری، جراید، رسانه ها و به ویژه صدا و سیما پخش شود.
۱۲۱۵/س