جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. عکس
یکشنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ ۱۳:۱۴

مهمترین نقل و انتقالات فوتبال اروپا در تاریخ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱؛

شوامنی فرانسوی چهارمین خرید گرانقیمت مادریدی ها

در مهمترین نقل و انتقالات فوتبال اروپا، اورلین شوامنی فرانسوی راهی رئال مادرید شد.

به گزارش پیام خبر، در تازه ترین خبرهای نقل و انتقالات فوتبال اروپا، اورلین شوامنی هافبک فرانسوی موناکو با ۸۰ میلیون یورو بعلاوه ۲۰ میلیون یورو پاداش با قراردادی شش ساله به تیم رئال مادرید پیوست.

شوامنی بعد از ادن هازارد، گرت بیل و کریستیانو رونالدو، به چهارمین خرید گرانقیمت تاریخ باشگاه رئال مادرید تبدیل شد.

تیم لیورپول انگلیس هم که برای تقویت خط تهاجمی اش در پی جذب مهاجم بنفیکا بود موفق شد داروین نونیز بازیکن اروگوئه ای فصل گذشته بنفیکا و آقای گل پرتغال را با قراردادی پنج ساله جذب کند.

نونیز در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ در لیگ و جام حذفی پرتغال و جام باشگاه های اروپا برای بنفیکا ۳۲ گل به ثمر رساند و رقابت آقای گلی را از مهدی طارمی مهاجم باشگاه پورتو برد.

به گزارش گاردین با پیوستن داروین نونیز به لیورپول، احتمال پیوستن سادیو مانه مهاجم سنگالی این باشگاه به بایرن مونیخ قوت گرفته و در همین خصوص مذاکراتی نیز صورت گرفته است.

فلیپ کوستیچ بازیکن صربستانی اینتراخت فرانکفورت پیشنهاد تمدید قراردادش را رد کرده و با بیانکونری به توافق شخصی رسیده و قرار است با قراردادی سه ساله با حقوق سالیانه دو میلیون و ۵۰۰ هزار یورو در سال راهی باشگاه یوونتوس شود.

جانلوکا دی‌مارتزیو خبرنگار سرشناس ایتالیایی اعلام کرد انتخاب پل پوگبا هافبک منچستریونایتد برای فصل بعد باشگاه یوونتوس است و شایعات دیگر صحت ندارد و طرفین در حال کار بر روی این قرارداد هستند.

روبرت لواندوفسکی ماشین گلزنی بایرن مونیخ که حاضر به حضور در این تیم برای فصل آینده نیست و موجب خشم سران قرمزپوشان مونیخی قرار گرفته در دو راهی پیوستن به بارسلونا و پاری سن ژرمن است اما گزینه نخست بازیکن لهستان حضور در جمع آبی و اناری پوشان کاتالانی است.

۱۲۱۴/س

 

کد خبر 192084

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید