پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
یکشنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ ۱۵:۵۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه
انگلیس و ایتالیا فینالیست های یورو ۲۰۲۰ در ورزشگاه مولینکس به تساوی بدون گل رضایت دادند.

به گزارش پیام خبر، در یازدهمین روز از رقابت های سطح A فوتبال لیگ ملت های ۲۰۲۲ اروپا و از گروه سوم، تیم های انگلیس و ایتالیا به میزبانی ورزشگاه مولینکس به مصاف هم رفتند که نتیجه تلاش دو تیم جز تساوی بدون گل نبود.

تیم های ایتالیا و انگلیس در بازی نهایی یورو ۲۰۲۰ با هم برخورد داشتند که آتزوری در ضربات پنالتی سه شیرها را شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

در دیگر مسابقه این گروه هم آلمان مقابل میزبانش مجارستان شگفتی ساز، با تساوی یک-یک متوقف شد.

ناگی در دقیقه شش نیمه نخست مجارستان را پیش انداخت اما سه دقیقه بعد و در دقیقه ۹ جوناس هافمن گل مساوی آلمان را به ثمر رساند.

در جدول رده بندی گروه دوم این رقابت ها و در پایان دور رفت، ایتالیا و مجارستان با پنج و چهار امتیاز در مکان های اول و دوم هستند و آلمان و انگلیس با ۳ و ۲ امتیاز در مکان های سوم و چهارم قرار گرفتند.

در گروه چهارم لیگ ملت های فوتبال اروپا هم لهستان، هلند را در خانه اش با تساوی ۲-۲ متوقف کرد.

کش و پیوتر زیلنسکی در دقایق ۱۸ و ۴۹ برای لهستان و داوی کلاسن و ممفیس دپای در دقایق ۵۱ و ۹۱ برای هلند گلزنی کردند.

در جدول رده بندی گروه چهارم تا پایان دور رفت، هلند با هفت امتیاز صدرنشین است، تیم های بلژیک و لهستان با چهار امتیاز برحسب تفاضل گل دوم و سوم هستند و ولز با یک امتیاز در انتهای جدول قرار دارد.

در دیدارهای سطح B لیگ ملت های اروپا نیز، اوکراین و ایرلندیت سه گل مقابل ارمنستان و اسکاتلند به برتری دست یافتند، رومانی یک-صفر فنلاند را برد و بازی مونته نگرو با بوسنی یک-یک مساوی تمام شد.

۱۲۱۴/ن

 

کد خبر 192095

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید