جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۴۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیر مخابرات منطقه فارس با اشاره به اینکه مشترکین گرامی تلفن ثابت در زمان تماس با تلفن های هوشمند مراقب هزینه ها باشند، گفت: در اداره بازرسی مخابرات با هجم زیادی شکایات مربوط به هزینه های تماس با تلفن های هوشمند مواجه هستیم.

به گزارش پیام خبر، فرشید ایزدی با اشاره به اینکه مشترکین گرامی تلفن ثابت در زمان تماس با تلفن های هوشمند مراقب هزینه ها باشند، گفت: در اداره بازرسی مخابرات با هجم زیادی شکایات مربوط به هزینه های تماس با تلفن های هوشمند مواجه هستیم. مدیر مخابرات منطقه فارس با تاکید بر اینکه در توضیح تلفن های هوشمند افزود: تلفن های سرویس دهنده در قبال ارائه خدماتی که به سایر مشتریان می دهد مبلغی را در که دوره بعد روی قبض شارژ می شود از مخابرات دریافت می کنند. وی افزود: بعد از این که شماره تلفن توسط مشترک شماره گیری شود پیامی مبنی بر این که این تماس چه میزان هزینه به همراه دارد اعلام می شود ، چنانچه مشترک با هزینه اعلام شدهه موافق به ادامه مکالمه باشد تماس را ادامه می دهد و در غیر این صورت می تواند تماس را قطع نماید. لذا در شبکه مخابراتی کشور چنین وضعیتی موجود نیست که بدون دادن پیغام برای مشترک هزینه اضافی لحاظ شود. مدیر مخابرات منطقه فارس با اشاره به شکایت های دریافتی منطقه در این خصوص اظهار داشت: در اداره بازرسی مخابرات با هجم زیادی شکایات مربوط به هزینه های تماس با تلفن های هوشمند مواجه هستیم و از مشترکین گرامی درخواست داریم که به میزان مبلغ اعلام شده در ابتدای مکالمه توجه نموده و تماس طولانی پرهیز کنند. وی افزود: تنها راهکار برای جلوگیری مجدد از مشکلات مربوط به سامانه های هوشمند مسدود سازی است و هیچ هزینه ای که مربوط به این تماس ها باشد از قبض مشترک کسر نمی شود. 1218/م

 

کد خبر 192831

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید