پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
یکشنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ ۱۸:۲۲
زمان مطالعه: 3 دقیقه
معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس گفت: حضور و عضویت سه دانش آموز در شورای آموزش و پرورش استان فارس برای اولین بار در کشور مایه خرسندی است و باید همه تلاش کنیم تا دانش اموزانی نقش افرین تربیت شوند چراکه در آینده آنان مسئولیت مدیریت و راهبری جامعه را بعهده دارند.
به گزارش پیام خبر،  اسماعیل محبی پور در یکصد و هشتمین جلسه ی شورای آموزش و پرورش استان گفت: شورای آموزش و پرورش از شوراهای کاربردی استان محسوب می شود که می تواند منشا تحولات باشد و باید بصورت ویژه به آن توجه شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس با اشاره به طرح تحول دولت مردمی عنوان کرد: با تکیه بر این طرح می توان چالش ها و راهبردهای آموزش و پرورش را احصاء و از فرصت ایجاد شده بصورت بهینه استفاده و برای رفع آن ها  برنامه ریزی کرد.

محبی پور خاطر نشان کرد: جلسات چندجانبه با روسای سایر ادارات بمنظور هماهنگی بیشتر بین دستگاهی تشکیل و مصوبات پیگیری شود.

وی ضمن اشاره به طرح شروع مدارس از مهر ماه گفت: باید به نحو احسن از فرصت تابستان برای رفع و برطرف کردن موانع حضوری شدن مدارس بهره مند برد  و همچنین با ایجاد تعامل بین سایر دستگاه ها، تابستانی پربار و غنی را برای دانش آموزان فراهم کرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس در ادامه با تاکید بر یادگیری حرفه ها گفت: آموزش و پرورش بهمراه سایر دستگاه ها برای ایجاد رشته های مهارت محور، برنامه ریزی  و در جهت مهارت اموزی دانش آموزان و پیشرفت شان در کسب و کار و استارت آپ ها فعالیت هایی را طراحی کند چرا که آموزش صحیح حرفه ها می تواند در مسیر اشتغالزایی تاثیرات بسزایی داشته باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس با اشاره به کارگروه عفاف و حجاب در ادارات بیان کرد: باید فعالیت این کارگروه با محور دینی و ملی ایفای نقش کند و با شناسایی نفوذ دشمن در جهت رفع این خلاها فعالیت طراحی کنند.

محبی پور ضمن ابراز خرسندی از حضور دانش آموزان در شورای آموزش و پرورش استان گفت: باید همه تلاش کنیم تا دانش اموزانی نقش افرین تربیت شوند چراکه در آینده آنان مسئولیت مدیریت و راهبری جامعه را بعهده دارند.

 در پایان این جلسه دانش آموزان مهدی مولودی و زهرا اسعدی نمایندگان فارس در مجلس دانش آموزی کشور وعلی اصلاحی نماینده مجمع علوی بسیج دانش آموزی استان،  به عنوان نمایندگان دانش آموزان فارس در شورای آموزش و پرورش معرفی شدند و بنا به تاکید استاندار فارس در یکصد و چهل و هفتمین جلسه شورا مبنی بر انتصاب یک مشاور متخصص در حوزه عمرانی در آموزش وپرورش فارس،  قهرمان قهرمانی نیز با حکم مدیرکل آموزش وپرورش فارس بعنوان مشاور مدیرکل در امور عمرانی فضا و تجهیزات منصوب شد.

در کارنامه مسئولیتی قهرمان قهرمانی؛کارشناس مسئول بودجه و عمرانی سازمان آموزش و پرورش، مدیر مشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش، مسئول نمایندگی آموزش و پرورش منطقه سده، معاون مرکز تربیت معلم شهید بهشتی شهرستان اقلید، عضو گروه تحقیق هیئت بدوی و.. به چشم می خورد.

1215/س/م

 

کد خبر 192971

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید