پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
دوشنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ۱۸:۴۱
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سخنگوی شورای اسلامی شهر صدرا در واکنش به سخنان یکی از اعضای شورای شهر شیراز در خصوص الحاق شهر صدرا به عنوان منطقه ویژه شهرداری شیراز با بیان اینکه با این مطالب به دنبال جوسازی نباشید گفت : لطفاً به فکر رفع مشکلات زیاد حاشیه های کلان شهر شیراز باشید.
به گزارش پیام خبر،مهدی کشاورزی با انتقاد شدید از سخنان این عضو شورای شهر شیراز در جمع خبرنگاران گفت : نباید بدون کارشناسی و شتابزده حرف بزنیم و به دنبال جوسازی باشیم. سخنگوی شورای اسلامی شهر صدرا در واکنش به سخنان یکی از اعضای شورای شهر شیراز در خصوص الحاق شهر صدرا به عنوان منطقه ویژه شهرداری شیراز گفت : لطفاً به فکر رفع مشکلات زیاد حاشیه های کلان شهر شیراز باشید. وی با بیان اینکه کلان شهر شیراز خود با مشکلات زیادی روبرو است افزود:استقلال واقعی شهر صدرا از کلان شهر شیراز می تواند بصورت اساسی به رفع مشکلات کمک کند نه الحاق آن به کلانشهری که خودش با مشکلات زیادی روبرو است. کشاورزی اظهار کرد : پیشنهاد میکنم این عضو شورای شهر شیراز بازدیدی از محلاتی مانند سهل‌آباد، مهدی‌آباد، کوشک میدان، پای‌کُتا، شیخ‌علی چوپان، دِه‌پیاله و شهرک سعدی و… داشته باشد تا مشکلات را از نزدیک حس کند .
عضو شورای شهر صدرا با اشاره به دلایل عقب ماندگی این شهر جدیددر برخی حوزه ها گفت : متاسفانه سرانه اعتباری شهر صدرا بعنوان یکی از شهرهای شهرستان شیراز در حوزه های بهداشت، فرهنگی، ورزشی، آموزش و…. در سال های گذشته به میزان لازم به آن اختصاص داده نشده است. وی تاکید کرد : شورای شهر صدرا با وحدت و انسجام با برنامه ریزی منظم بصورت کوتاه ، میان و بلند مدت با کمک مدیران ارشد استانی گام های خوبی در یکسال گذشته برداشته است.
 محمد رضا هاجری عصر یکشنبه ۲۹ خرداد در شصت و پنجمین جلسه صحن علنی شورای شهر شیراز، گفت: با توجه به خدمات مدیریت شهری شیراز به شهر جدید صدرا و تبدیل این شهر به خوابگاه شاغلین در شیراز و وجود مجموعه‌هایی بزرگی مانند دانشگاه آزاد اسلامی، بیمارستان‌های پیوند اعضا و سوانح سوختگی که جملگی به نام شیراز است و مطالبه و استقبال ساکنین صدرا، باید مسئولان، پیگیری و کمک کنند تا این شهر جدید بعنوان منطقه ویژه شهرداری لحاظ و به تمام مشکلات و حرف و حدیث‌ها پایان داده شود. 1213/س

 

کد خبر 193078

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید