جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
پنج شنبه, ۰۲ تیر ۱۴۰۱ ۱۷:۵۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه

کشتی به گل نشسته فجر به دست رجب زاده سپرده شد؛

کاپیتان سابق فجر، سرمربی جدید زردپوشان شیرازی

مهدی رجب زاده سکان هدایت فجری ها در فصل آینده لیگ دسته یک فوتبال کشور را به دست گرفت.

به گزارش پیام خبر، با اعلام باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز، مهدی رجب زاده بازیکن سابق این تیم هدایت زردپوشان فجر را در فصل آینده رقابت های دسته یک فوتبال باشگاه های کشور را در دست گرفت.

رجب زاده پس از انتخاب بعنوان سرمربی فجر شهید سپاسی گفت: به لطف خدا امسال در خدمت این تیم خواهم بود و از این موضوع خوشحالم و همین جا عرض می کنم دوباره سرباز فجر هستم و لباس مقدس این تیم را بر تن کردم.

او افزود: امیدوارم در کنار هم و با حمایت همه مسئولین، مجموعه باشگاه و هواداران پرشور فجر، بتوانیم تیم فجر شهید سپاسی را به جایگاه اصلی برگردانیم و مطمئن باشید تمام قد و با تمام وجود برای اعتلا و اقتدار پرچم باشگاهی که سال ها برای آن افتخار بازی داشتم و پیشرفت کردم تلاش خواهم کرد که بتوانم باعث شادی مردم استان فارس شوم.

رجب زاده سابقه سال ها بازی و کاپیتانی در تیم فجرشهید سپاسی شیراز و ذوب آهن اصفهان را در کارنامه دارد و در مقطعی از فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ هدایت شهدای قشقایی شیراز را در دست داشت.

زردپوشان شیرازی که پس از هشت سال حضور در لیگ دسته یک، فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را در مسابقات دسته برتر سپری کردند بدلیل نتایج ضعیف دوباره به دسته پایینتر سقوط کردند.

۱۲۱۴/ن

 

کد خبر 193273

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید