سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۳ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
یکشنبه, ۰۵ تیر ۱۴۰۱ ۰۰:۰۱
زمان مطالعه: 3 دقیقه
سعید صادقی ‌‌بازیکن تاثیرگذار و گلساز تیم گل گهر سیرجان با قراردادی، شاگرد یحیی گل محمدی در پرسپولیس شد.

به گزارش پیام خبر، در ادامه نقل و انتقالات فوتبال ایران، سعید صادقی بازیکن فصل گذشته گل گهر که برای انتخاب تیم با دو تیم سرخابی پایتخت مذاکره کرده بود، بالاخره با عقد قراردادی یک ساله به شرط تمدید به تیم پرسپولیس تهران پیوست.

صادقی پس از امضا قرارداد با پرسپولیس تهران گفت: خوشحالم به آرزویم رسیدم چرا مه با شناخت کامل از یحیی گل‌محمدی این تیم را انتخاب کردم.

او افزود: علاقه شدیدی به تیم پرسپولیس دارم و از قبل تصمیم گرفته بودم که بعد از بازی‌های لیگ پرسپولیسی‌ شوم اما به تیم ملی دعوت شدم. 

پرسپولیس پیش از این در پنجره نقل و انتقالات تابستانی علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی ‌فر، سروش رفیعی و محمد مهدی احمدی را به خدمت گرفته بود.

علیرضا منصوریان سرمربی فصل گذشته صنعت نفت آبادان نیز با انتشار بیانیه‌ای خطاب به هواداران این تیم از باشگاه آبادانی جدا شد.

منصوریان در بیانیه خود خطاب به هواداران آبادانی گفت: تفکرات حاکم بر باشگاه صنعت نفت باعث جدایی‌اش از جمع طلایی‌پوشان آبادانی شده است.

فرزاد حسین خانی سرمربی مس کرمان که با این تیم در فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور، نائب قهرمان شد و جواز حضور در فصل پیش رو لیگ برتر را به دست آورد، قراردادش را به مدت دو‌فصل دیگر تمدید کرد.

حامد لک سنگربان فصل گذشته پرسپولیس تهران با عقد قراردادی رسما به مس رفسنجان پیوست.

فائز الرشیدی دروازه‌بان و زاهرسلیمان دیگر بازیکن عمانی باشگاه مس رفسنجان رسما از این تیم کنار گذاشته شدند.

کاسیانو دیاز مهاجم برزیلی برای عقد قرارداد نهایی با باشگاه پرسپولیس روز دوشنبه یا سه شنبه وارد ایران خواهد شد.

پرسپولیس به جز کاسیانو در پی جذب یک بازیکن خارجی دیگر در پست پلی‌میکر خواهد است.

باشگاه استقلال برای جذب فرشید اسماعیلی هافبک شیرازی و سابق العربی، مذاکرات خود را با این بازیکن آغاز کرده است.

ریکاردو ساپینتو سرمربی جدید آبی‌پوشان پایتخت عملکرد عزبزبک آمانوف بازیکن ازبکستانی را تایید کرده و این بازیکن مشکلی برای ادامه حضور در استقلال نخواهد داشت.

محمد حسین مرادمند دفاع استقلال که در نیم فصل دوم فصل گذشته لیگ برتر با مشکل خدمت سربازی مواجه و اجازه حضور در ترکیب این تیم را نداشت با انجام مراحل کسر خدمت و گرفتن کارت پایان خدمت در تمرینات استقلال حضور خواهد یافت.

مذاکرات نهایی باشگاه استقلال با کاوه رضایی صورت گرفته و قرار است در ۷۲ ساعت آینده تکلیف پیوستن یا نپیوستن رضایی به استقلال مشخص خواهد شد.

کاوه رضایی از باشگاه سپاهان نیز پیشنهاد دریافت کرده و هم اکنون در اصفهان حضور دارد.

۱۲۱۴/س

 

کد خبر 193438

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید