پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
یکشنبه, ۰۵ تیر ۱۴۰۱ ۱۹:۰۵
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سید جلال حسینی مدافع سرخپوشان پایتخت کفش هایش را آویزان کرد.

به گزارش پیام خبر، پس از حرف و حدیث های بسیار در خصوص بازی کردن سید جلال حسینی در فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ لیگ برتر، قرار شد این بازیکن به کادرفنی پرسپولیس اضافه شود اما مدافع قرمزها واکنشی به این موضوع نشان نداده بود تا اینکه یکشنبه چهارم تیرماه با انتشار متنی رسما از بازی در مستطیل سبز خداحافظی کرد.

سید جلال حسینی در متنی که منتشر کرد اورد: نمی‌دانم چه بگویم اما هرآمدنی یک رفتنی هم دارد و صفرتا صد این خداحافظی تصمیم بنده بود، هرچند سخت ولی درنهایت این تصمیم را گرفتم و فکر می‌کنم تصمیم درستی هم بود.

او ادامه داد:با خیلی‌ها صحبت کردم اما خودم تصمیم گرفتم خداحافظی کنم و این یک تصمیم شخصی بود، با یحیی گل محمدی مفصل صحبت کرده بودم و او هم همه چیز را به خودم سپرده بود که جا دارد از او و همه همبازیانم تشکر کنم که این روزها به یادم بودند.

سید جلال حسینی که راضی به برکزاری بازی خداحافظی نشد بیان کرد:فقط دوست داشتم با مردم و با گذاشتن فقط یک عکس خداحافظی کنم،خیلی دوست نداشتم سروصدا به پا کنم و نمی‌خواستم شلوغش کنم و این یک تصمیم شخصی است و به همین خاطر از درویش مدیرعامل پرسپولیس عذرخواستم.

دوست داشتم خداحافظی‌ام یک ربطی به دوران فوتبالم یا شماره پیراهن من داشته باشد چرا که سال‌ها پیراهن شماره ۴ را در تیم ملی، پرسپولیس و سایر تیم‌ها پوشیدم و حالا هم روز چهارم ماه چهارم سال ۱۴۰۱ است و فکر می‌کنم انتخاب خوبی بوده باشد.

حسینی که متولد ۱۴ بهمن ماه سال ۱۳۶۰ در بندرانزلی است در دوران فوتبالی خود با تیم پرسپولیس تهران پنج قهرمانی و دو نائب قهرمانی و با سپاهان اصفهان سه قهرمانی را در فوتبال ایران تجربه کرد و فصل ۱۳۸۶-۱۳۸۵ جام قهرمانی را با سایپا بالای سر برد.

سید جلال حسینی سابقه بازی در تیم های ملوان بندرانزلی، سایپا تهران، سپاهان اصفهان، پرسپولیس تهران، الاهلی قطر، نفت تهران، تیم ملی امید و بزرگسالان ایران را در کارنامه دارد.

۱۲۱۴/ن

 

کد خبر 193465

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید