جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
دوشنبه, ۰۶ تیر ۱۴۰۱ ۲۰:۵۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رییس اتحادیه فروشندگان موبایل شیراز با بیان اینکه عمده شکایات مرتبط بازار موبایل مرتبط با خدمات پس از فروش است افزود: تمام شرکت های وارد کننده گوشی موبایل وظیفه دارند در صورت وجود هر گونه مشکل ، تا ۸ روز گوشی مورد نظر را تعویض کنند و همچنین تا ۱۸ ماه نیز موظف به ارائه خدمات پس از فروش به خریداران هستند.

به گزارش پیام خبر،سید علی دستغیب ،با اشاره به افرایش قیمت گوشی تلفن همراه و رکود شدید حاکم بر این بازار عنوان کرد: به دلیل کاهش شدید قدرت خرید مردم خریدار در بازار موبایل بسیار کم شده و فروش در این بازار تا ۵۰ درصد کاهش داشته است.

رییس اتحادیه فروشندگان موبایل شیراز با اشاره به اینکه افزایش قیمت دلار موجب افزایش قیمت انواع گوشی موبایل شده، اظهار کرد: قیمت گوشیهای سامسونگ، شیائومی به طور متوسط ۱۵ درصد و مدلهای گوشی آیفون بیش از ۲۰ درصد گران شده است. وی گفت: قیمت انواع گوشی در صورت ادامه داشتن روند افزایشی دلار رو به بالا خواهد بود. رییس اتحادیه فروشندگان موبایل شیراز از مردم خواست در صورت نیاز به خرید موبایل حتما قبل از خرید از فروشگاه های مختلف استعلام قیمت گرفته و در ضمن تنها از فروشگاه های دارای پروانه کسب خرید کنند. دستغیب از متقاضیان خرید موبایل درخواست کرد: در هنگام خرید پروانه کسب فروشگاه مورد نظر را رویت کنند. وی با اشاره به اینکه عمده شکایات مرتبط بازار موبایل مرتبط با خدمات پس از فروش است افزود: متاسفانه شرکت های وارد کننده به دلیل هزینه های بالا، از ارائه خدمات پس از فروش سر باز می زنند و این مورد مردم را مجبور به شکایت آنها به اتحادیه می کند. رییس اتحادیه فروشندگان موبایل شیراز تاکید کرد: تمام شرکت های وارد کننده گوشی موبایل وظیفه دارند در صورت وجود هر گونه مشکل ، تا ۸ روز گوشی مورد نظر را تعویض کنند و همچنین تا ۱۸ ماه نیز موظف به ارائه خدمات پس از فروش به خریداران هستند. 1213/س

 

کد خبر 193512

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید