جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۰۷ تیر ۱۴۰۱ ۲۲:۵۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از آغاز به کار مرکز دندانپزشکی مجتمع تخصصی و فوق تخصصی قطب الدین و کلینیک ویژه پروین دالکی شیراز برای ارایه خدمت رسانی با تعرفه دولتی، خبر داد.

به گزارش پیام خبر، دکتر مهرداد شریفی با اشاره به اینکه پیش از این، واحد دندانپزشکی این مرکز درمانی به بخش خصوصی واگذار شده بود، گفت: ارایه خدمات تخصصی دندانپزشکی با تعرفه دولتی در این مرکز درمانی یکی از درخواست‌های مراجعان و مسوولان مجتمع تخصصی و فوق تخصصی قطب الدین و کلینیک ویژه پروین دالکی بود که به همت مجموعه معاونت درمان دانشگاه با جذب دندانپزشک و تامین و آماده سازی تجهیزات واحد دندانپزشکی، با هدف ارائه خدمت به عموم مردم انجام شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اشاره به ارایه خدمات این مرکز دندانپزشکی با تعرفه دولتی، افزود: خدماتی نظیر ترمیم، عصب کشی، جراحی دندان، ارتودنسی، پروتز و روکش دندان در تمام رده‌های سنی در این مرکز ارائه می‌شود. دکتر شریفی با بیان فعالیت ۹ یونیت دندانپزشکی با لوزام موردنیاز در این واحد دندانپزشکی ادامه داد: در حال حاضر ۶ متخصص پروتز دندانی، ارتودنسی، درمان ریشه، جراح فک و صورت و اطفال و سه دندانپزشک عمومی در این مرکز دندانپزشکی، پذیرای مراجعان هستند. معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام اینکه مرکز دندانپزشکی مجتمع تخصصی و فوق تخصصی قطب الدین و کلینیک ویژه پروین دالکی روز‌های شنبه تا پنج شنبه هر هفته در نوبت صبح آماده خدمت به مراجعان است، اظهار کرد: با برنامه ریزی‌ها و پیگیری‌های انجام شده در آینده‌ای نزدیک نوبت عصر و شب این مرکز دندانپزشکی نیز راه اندازی می‌شود. 1213/س

 

کد خبر 193602

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید