جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
پنج شنبه, ۰۹ تیر ۱۴۰۱ ۲۰:۵۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس با بیان اینکه بیشترین تخلف نانوایی‌ها، تخلفات بهداشتی و کم فروشی بوده است گفت: نانوایی‌های متخلف در استان ۱۴ میلیارد ریال جریمه نقدی شدند.

به گزارش پیام خبر،،غلامرضا سالاری با بیان اینکه بیشترین تخلف نانوایی‌ها، تخلفات بهداشتی و کم فروشی بوده است گفت: با توجه به مصوبه اخیر سران قوا مبنی بر تشدید مجازات‌های تعزیرات، متخلفین این پرنده‌ها به مجازات اشد محکوم شده اند که در این خصوص نانوایی‌های متخلف در استان ۱۴ میلیارد ریال جریمه نقدی شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از نان بعنوان یک کالای استراتژیک و مرتبط با سلامت و امنیت غذایی جامعه یاد کرد و اظهار داشت: بنا به دستور استاندار محترم مقرر شده همزمان با اجرای طرح هوشمند سازی یارانه نان در استان، نظارت‌های ویژه‌ای در این حوزه اعمال شود که در این راستا با همکاری فرمانداری، اداره کل غله، اتاق اصناف و سازمان صمت، نانوایی‌ها بطور مستمر پایش می‌شوند. عضو ستاد تنظیم بازار استان به نارضایتی شهروندان از تعطیلی خودسرانه و یا کاهش ساعات پخت نانوایی‌ها اشاره کرد و گفت: در مواردی مشاهده شده که واحد نانوایی با تعطیلی خودسرانه اقدام به فروش سهمیه آرد در بازار آزاد کرده که در صورت مشاهده مواردی از این قبیل، پرونده تعزیراتی تشکیل و متخلفین تحت عنوان عرضه خارج از شبکه بشدت مجازات خواهند شد. مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس با تاکید بر حساسیت موضوع آرد و نان، هر گونه تخلف و اخلال در این حوزه را خط قرمز تعزیرات حکومتی عنوان کرد و افزود: شهروندان می‌توانند تخلفات نانوایی‌ها را به سامانه ۱۲۴ سازمان صمت گزارش کنند تا موارد بلافاصله توسط بازرسین بررسی، و متخلفان اعمال قانون شود. 1213/س

 

کد خبر 193887

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید