پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
دوشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۹:۵۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه

به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری؛

سومین همایش حوزه انقلابی- حوزه منتظر به میزبانی شیراز برگزار می شود

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از برگزاری سومین همایش حوزه انقلابی- حوزه منتظر به میزبانی شیراز خبر داد.
به گزارش پیام خبر و به نقل از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری مهندس مشفقیان در نشست خبری روز یکشنبه در صحن شاهچراغ(ع) با بیان این مطلب که از رویدادهایی که بتواند به ترویج و افزایش فرهنگ، مذهب واعتقادات جامعه بی انجامد استقبال می کنیم گفت: سومین همایش حوزه انقلابی- حوزه منتظر ویژه طلاب خواهر و برادر سراسر کشور، در شیراز برگزار می شود.
رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز یادآور شد: تلاش و کوشش جهادی برای توسعه معنویات و اخلاقیات در جامعه یکی از اهداف این سازمان می باشد و در این راستا با سایر ارگان‌هایی که در این زمینه فعالیت دارند همکاری می کنیم. وی خاطرنشان کرد: سازمان فرهنگی همچون دو دوره گذشته این همایش،  مسؤولیت اجرای این همایش را بر عهده گرفته است. رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز افزود: این همایش در دو بخش پژوهشی و هنری برگزار می شود که در بخش  پژوهش شامل: مقالات و پژوهش ها و تالیفات در بخش هنری شامل: شعر، داستان، روایت خاطره .فیلم، اپلیکیشن های موبایل و... می شود که مراحل و شرایط شرکت در این همایش طی چند مرتبه فراخوان اطلاع رسانی خواهد شد. معاون شهردار شیراز توضیح داد: در دوره پیشین این همایش، مقالات و آثاری از حوزه های علمیه نجف اشرف و کربلا  به دبیرخانه همایش ارسال شد و هدف گذاری ما برای سال آینده، دریافت آثار در عرصه بین المللی و سراسرجهان اسلامی می باشد. دبیر علمی این همایش نیز در این نشست خبری بیان کرد: از نظرات اساتید و صاحب‌نظران برای محورهای همایش استفاده و نهایتا هویت طلبه انقلابی از دیدگاه امام خمینی(ره) و رهبرمعظم انقلاب، حوزه زمینه ساز حکومت جهانی امام زمان(عج)، تولید دانش بنیان - اشتغال آفرین از دیدگاه آیات و روایات و بررسی مبانی انقلابی گری از دیدگاه قرآن و روایات به عنوان محورهای این همایش معرفی شدند.

 

کد خبر 193936

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید