چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
چهارشنبه, ۲۲ تیر ۱۴۰۱ ۱۳:۴۱
زمان مطالعه: 2 دقیقه
روز پایانی رقابت های کاراته وان دختران ایران با درخشش مازندرانی ها به پایان رسید.

به گزارش پیام خبر، در روز پایانی مرحله سوم لیگ کاراته وان دختران ایران که به میزبانی زنجان برگزار شد، در کومیته وزن به اضافه ۶۸ کیلوگرم زیر ۲۱ سال، کیمیا یوسفی از استان مازندران قهرمان شد، ستایش صالحی از مرکزی به مدال نقره رسید و کوثر جندقی از سمنان و سارینا فتحی از لرستان مشترکا سوم شدند.

در فینال وزن منفی ۶۸ کیلوگرم کومیته زیر ۲۱ سال، زهرا علی زاده از تهران با شکست رویا اقبالی دیگر ورزشکار تهران به مدال طلا دست یافت و هنگامه بی غم  از گیلان و فاطمه بداق از لرستان عنوان سوم را به خود اختصاص دادند.

در کومیته وزن منفی ۶۱ کیلوگرم زیر ۲۱ سال، آتوسا گلشاد نژاد کاراته کا کرمانشاهی بر سکوی قهرمانی ایستاد، فاطمه فلاح از قزوین دوم شد و ستاره صمدپور از آذربایجان شرقی و سیده فاطمه شجاعی از مازندران مدال برنز مشترک را کسب کردند.

در کومیته وزن منفی ۵۵ کیلو زیر ۲۱ سال، شکیلا شجاعی از مازندران و بهار حضرت بگی از خوزستان به ترتیب اول و دوم شدند و سیده سوده خلیلی از مازندران و سیده فاطمه مهدوی از تهران به طور مشترک در جای سوم قرار گرفتند.

در رقابت نهایی کومیته وزن منفی ۵۰ کیلوگرم زیر ۲۱ سال، معصومه محسنیان از مازندران با مغلوب کردن زینب جعفرنژاد از تهران، قهرمان شد و فائزه طوسی از البرز و کیمیا فاتح از یزد نشان برنز را به خود اختصاص دادند.

مرحله سوم رقابت های لیگ کاراته وان دختران ایران با حضور ۱۳۲۹ ورزشکار از روز ۱۸ تیر تا ۲۱ تیرماه در استان زنجان ادامه داشت.

۱۲۱۴/س

 

کد خبر 195222

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید