پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
سه شنبه, ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۰۳
زمان مطالعه: 3 دقیقه
هفته نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور ۲۱ مردادماه با بازی حساس استقلال تهران و سپاهان اصفهان آغاز می شود، این درحالی است که گفته می شود VAR به دور رفت نمی رسد.

به گزارش پیام خبر، قرعه کشی لیگ برتر بیست و دوم فوتبال باشگاه های کشور با حضور مدیران فدراسیون، سازمان لیگ و نمایندگان باشگاه های حاضر در در این مسابقات در سالن همایش های کوه نور هتل پارسیان اوین تهران برگزار شد که در پایان مشخص شد بازی افتتاحیه هفته نخست لیگ برتر ۲۱ مردادماه با دیدار حساس استقلال تهران و سپاهان اصفهان به میزبانی ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

در دیگر بازی های آغازین لیگ برتر فوتبال فولاد خوزستان با نفت آبادان، نفت مسجد سلیمان با مس کرمان، آلومینیوم اراک با هوادار تهران، نساجی مازندران با مس رفسنجان، پیکان تهران با ملوان بندرانزلی، گل گهر سیرجان با تراکتورسازی تبریز و ذوب آهن اصفهان با پرسپولیس تهران رقابت می کنند. 

بر اساس قرعه کشی صورت گرفته شهرآورد دور رفت پایتخت در هفته دوازدهم به میزبانی باشگاه استقلال برگزار و الکلاسیکو فوتبال ایران میان تیم های سپاهان و قرمزپوشان پایتخت نیز در هفته هشتم در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد.

دیدار تیم های همشهری ذوب آهن و سپاهان در هفته پنجم به میزبانی ورزشگاه فولادشهر و مسابقه تیم های هم استانی گل گهر سیرجان با مس رفسنجان در هفته دوم به میزبانی رفسنجان، بازی صنعت نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان در هفته در هفته پنجم به میزبانی آبادانی، تیم های پیکان و هوادار تهران در هفته دهم به میزبانی پیکان شهر انجام می شود.

میرشاد ماجدی در حاشیه این مراسم گفت: لیگ ما یک سری تغییرات خواهد داشت و ما از مدیران تیم ها انتظار داریم برنامه ریزی که شده را به خاطر منافع تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی قطر را درک کنند و صبر پیشه کنند.

سرپرست فدراسیون فوتبال افزود: اجازه بدهیم بحث های داوری درون خانوادگی و بین مدیران مطرح شود و به فضای بیرون کشیده نشود و قول می دهیم (VAR) کمک داور ویدئویی به نیم فصل دوم برسد.

سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات دسته برتر فوتبال باشگاه های کشور در خصوص برگزاری فصل جدید بیان کرد: ما نهایت تلاش خود را می کنیم ۱۵ هفته نیم فصل را تا پیش از شروع جام جهانی برگزار کنیم تا تیم ها به تعطیلات بروند و ملی پوشان فوتبال کشورمان راهی مسابقات حساس جام جهانی ۲۰۲۲ شوند.

بر اساس قرعه کشی فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ لیگ برتر فوتبال ایران، مسابقه فولاد با پرسپولیس در هفته دوم و فولاد با استقلال، دیدار پرسپولیس با تراکتور در هفته هفتم و استقلال با تراکتور در هفته پانزدهم و پایانی دور رفت برگزار خواهد شد.

جدول بازی های هفته اول لیگ برتر 1401

۱۲۱۴/م

 

کد خبر 196813

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید