پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ ۲۳:۱۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تفرجگاه های اقلید، سپیدان و مرودشت به دلیل احتمال وقوع سیل تعطیل شد.
به گزارش پیام خبر، خوشبخت در جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بحران شهرستان مرودشت گفت:  در پی پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع بارش سنگین در مناطقی از استان فارس از جمله شهرستان مرودشت، ستاد مدیریت بحران شهرستان مرودشت تشکیل جلسه داد و ادارات و دستگاه‌های شهرستان در حالت آماده باش کامل قرار گرفتد.
رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان مرودشت با هشدار نسبت به احتمال وقوع سیل افزود: نسبت به بارندگی شدید و احتمال وقوع سیل در پایان هفته هشدار داد.
وی از مردم خواست که از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و از توقف در مسیر سیلاب و بستر و حاشیه رودخانه‌ها جداً خودداری کنند.
رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان مرودشت گفت: تمام تفرجگاه‌های طبیعی این شهرستان هم به همین دلیل روز‌های پنج شنبه و جمعه هفته تعطیل هستند.
محمدرضایی هم گفت: به دلیل پیش بینی بارش‌های سیل آسا در فارس، مراکز اقامتی شهرستان سپیدان از فردا پنجم تا هفتم مرداد ماه تعطیل خواهد بود.
سرپرست فرمانداری سپیدان افزود: ورود گردشگران در این مدت به اماکنی همچون چله گاه، شش پیر، کهکران، تنگه اردشیری، آبشار مارگون، تنگ تیزاب و گمبیل ممنوع است.
روابط عمومی فرمانداری اقلید در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع همه مسافران و گردشگران می‌رساند با توجه قرار گرفتن تفرجگاه تنگ براق در بستر رودخانه کر و اعلام بارندگی سیل آسا از روز چهارشنبه ۵ مرداد تا جمعه ۷ مرداد این تفرجگاه تعطیل است.
در این اطلاعیه از مسافران درخواست شده از مسافرت به این مکان خودداری کنند.

 

کد خبر 196931

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید