شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
جمعه, ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ ۰۹:۰۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مهاجم سودانی استرالیایی برای حضور در لیگ برتر فوتبال، وارد ایران شد تا تست های پزشکی آلومینیوم را پشت سر بگذارد.

به گزارش پیام خبر، در فاصله کمتر از یک هفته تا آغاز فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور و در ادامه بازار نقل و انتقالات، والنتینو یوئل بازیکن سودانی استرالیایی آلومینیوم اراک برای شرکت در تست های پزشکی و عقد قرارداد وارد ایران شد تا با این باشگاه قرارداد امضا کند.

نیلسون جونیور مدافع برزیلی در تمرینات سپاهان اصفهان حضور یافته تا درصورت‌ نظر مثبت خوزه مورایس سرمربی این تیم، با طلایی‌پوشان دیار زاینده رود قرارداد ببندد.

حسن‌ بیت سعید بازیکن صنعت نفت قراردادش را با زردپوشان آبادانی تمدید کرد.

قرار است جمعه چهاردهم مردادماه مصطفی آجرلو مدیرعامل استقلال جلسه‌ای با مدیر برنامه مهدی قایدی برگزار کند تا شرایط حضور این هافبک تکنیکی سابق ابی پوشان را در جمع شاگردان ریکاردو ساپینتو فراهم کند.

مهدی قایدی در لیست مازاد باشگاه شباب الاهلی قرار گرفته و باید تیم جدیدی برای ادامه فعالیتش انتخاب کند.

رسانه معتبر ZeroZero پرتغال اعلام کرد محمد محبی بازیکن سانتاکلارا با مبلغ رضایت نامه ۲۰۰ هزار یورو به استقلال تهران خواهد پیوست.

باشگاه تراکتور تبریز بعد از بررسی شرایط فنی چند بازیکن، با نظر قربان بردیف سرمربی خود دوگزینه پرتغالی و برزیلی در پست مهاجم نوک را برای جذب مد نظر دارد.

محمد نادری بازیکن چپ پا فصل پیش آلتای اسپور ترکیه تا ۲۴ ساعت آینده، تیم خود را از میان گل‌گهر سیرجان و تراکتور تبریز انتخاب می کند.

در صورت جذب محمد محبی توسط باشگاه استقلال، ارسلان مطهری یا آرمان رمضانی از استقلال جدا خواهد شد.

۱۲۱۴

 

کد خبر 198183

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید