پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
شنبه, ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ ۰۵:۳۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بایرن مونیخ با تحقیر اینتراخت، برای سایر مدعیان فوتبال باشگاهی آلمان خط و نشان کشید.

به گزارش پیام خبر، در هفته نخست فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ فوتبال بوندس لیگا آلمان، تیم بایرن مونیخ مدافع عنوان قهرمانی، میزبانش اینتراخت فرانکفورت را با نتیجه سنگین ۶-یک در هم کوبید و در برای سایر مدعیان خط و نشان کشید.

جاشوا کیمیچ، بنجامین پاوارد، سادیو مانه، جمال موسیالا و سرژ گنبری در دقایق پنج، ۱۰، ۲۹، ۳۴ و ۴۳ باواریایی ها را در نیمه نخست برنده به رختکن فرستادند.

در نیمه دوم، فرانکفورتی ها بهتر از بایرن کار کردند و در دقیقه ۶۳ موآنی روی اشتباه مانوئل نویر سنگربان مونیخی یکی از گل های خورده را جبران کرد.

در ادامه نیز حملات دو تیم به گل تبدیل نشد تا این که در دقیقه ۸۳ جمال موسیالا گل دوم خود و ششم بایرن را وارد دروازه تراپ سنگربان اینتراخت فرانکفورت کرد تا قهرمان لیگ اروپا شکست سنگینی را مقابل قهرمان فصل گذشته متحمل شود.

در روز دوم هفته نخست فوتبال باشگاهی آلمان شنبه پانزدهم مردادماه و در حساس ترین بازی تیم بایر لورکوزن با سردار آزمون مهاجم ایرانی خود از ساعت ۲۱ میهمان دورتموند است و در سایر دیدارها و از ساعت ۱۸ ولفسبورگ با وردربرمن، مونشن گلادباخ با هوفنهایم، بوخوم با ماینتس، یونیون برلین با هرتابرلین و آگزبورگ با فرایبورگ رقابت می کنند.

۱۲۱۴

 

کد خبر 198416

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید