پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
چهارشنبه, ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ ۱۸:۱۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه

قرعه کشی فصل جدید لیگ دسته یک فوتبال ایران؛

ون پارس نقش جهان حریف فجر در هفته نخست

زردپوشان فجر شهید سپاسی شیراز در هفته اول لیگ دسته یک رودرروی میزبانش ون پارس اصفهان قرار می گیرند.

به گزارش پیام خبر، قرعه کشی فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور چهارشنبه ۱۹ مردادماه در سالن مروارید نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد که در پایان برنامه هفته نیم فصل این مسابقات اعلام شد.

بر این اساس در هفته اول ون پارس نقش جهان اصفهان میزبان فجر شهید سپاسی شیراز است، خیبر خرم آباد با پارس جنوبی جم دیدار می کند، چوکا تالش رودرروی شهر خودرو مشهد قرار می گیرد، شمس آذر قزوین با میهمانش خوشه طلایی ساوه بازی خواهد کرد، شاهین بندرعامری میزبان استقلال ملاثانی است، تیم های سایپا تهران و استقلال خوزستان در ورزشگاه خانگی خود با رایکا بابل و شهرداری همدان رقابت می کند و مس شهر بابک میزبان شهرداری آستارا است.

هم چنین شهر آورد بوشهر میان تیم های شاهین بندرعامری و پارس جنوبی جم در هفته هفتم، بازی آرمان گهرسیرجان و مس شهربابک و استقلال خوزستان با پارس جنوبی جم در هفته یازدهم، استقلال خوزستان با مس شهربابک در هفته پنجم، پارس جنوبی جم با مس شهربابک در هفته دوم برگزار می شود.

تیم فجر شهید سپاسی شیراز در هفته دوم میزبان خیبر خرم آباد است، در هفته سوم میهمان استقبال خوزستان خواهد بود و در هفته چهارم تا نهم به ترتیب با تیم های چادر ملو اردکان، سایپا تهران، شمس آذر قزوین، آرمان گهر سیرجان، شهرخودرو مشهد و چوکا تالش دیدار می کند.

تیم شهدای قشقایی شیراز در فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ لیگ دسته یک فوتبال ایران حاضر نخواهد بود و امتیازش به چادر ملو اردکان یزد واگذار شده اما چون کارهای نقل و انتقال این باشگاه در فدراسیون به طور کامل انجام نشده، در مراسم قرعه کشی نام قشقایی ثبت شده بود.

دو باشگاه استقلال ملاثانی و شاهین بندر عامری نیز با مشکلات حقوقی و واگذاری امتیاز مواجه هستند و وضعیت مبهمی دارند.

قرار است فصل جدید لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور از تاریخ یک شهریورماه آغاز گردد.

۱۲۱۴

 

کد خبر 199079

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید