جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
شنبه, ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ ۰۷:۲۱
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تیم پرسپولیس تهران در فولاد شهر به دنبال شکست ذوب آهن و شروعی پرقدرت در لیگ برتر است.

به گزارش پیام خبر، در روز دوم از هفته نخست فصل ۴۰۲-۱۴۰۱ لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، تیم پرسپولیس تهران از ساعت ۱۹ روز شنبه ۲۲ مردادماه به میزبانی ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف ذوب آهن می رود.

یحیی گل محمدی که در این فصل تمامی بازیکنان مدنظرش را جذب کرد حالا با ستارگانی مانند علیرضا بیرانوند، سروش رفیعی، سعید صادقی، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر به دنبال کسب عنوان قهرمانی دیگری برای تماشاگران قرمزپوش است.

ذوب آهن اصفهان هم که در نقل و انتقالات چندان حضور موثری نداشت، برای گرفتن امتیاز از تیم کهکشانی پرسپولیس کار دشواری پیش رو دارد.

در دیگر دیدار هفته نخست تیم فولاد خوزستان از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه روز شنبه میزبان صنعت نفت آبادان خواهد بود جدالی میان تیم های خوزستانی که بر جذابیت  این بازی اضافه می کند.

فولاد برخلاف دو فصل گذشته در نقل و انتقالات تابستانی حضور پر رنگ تری داشت و علاوه بر تمدید قرارداد با مهره های تاثیرگذاری مثل موسی کولیبالی و ایاندا پاتوسی، موفق به جذب وریا غفوری، اشکان دژاگه، کریستوفر کنت و محمدرضا عباسی شد.

تیم تراکتور تبریز هم از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه به مصاف میزبانش گل گهر سیرجان می رود تا دیگر رقابت جذاب هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران را برگزار کنند.

حضور قربان بردیف سرمربی مطرح ترکمنستانی تراکتور روی نیمکت این تیم و جدال اندیشه هایش با امیر قلعه نوعی در گل گهر قطعا برای فوتبال دوستان جذاب خواهد بود.

۱۲۱۴

 

کد خبر 199338

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید