سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
پنج شنبه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۴۷
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آبی های پایتخت با شکست هفته نخست، در هفته دوم لیگ برتر فوتبال مقابل ملوان تازه لیگ برتری شده صف آرایی می کنند.

به گزارش پیام خبر، هفته دوم رقابت های دسته برتر فوتبال باشگاه های کشور پنج شنبه ۲۷ مردادماه با برکزاری سه دیدار آغاز می شود که در حساس ترین بازی، تیم استقلال تهران مدافع عنوان قهرمانی از ساعت ۱۹ به میزبانی ورزشگاه سیروس قایقران انزلی میهمان ملوان است.

آبی پوشان پایتخت که شروع نا امید کننده ای در آغاز لیگ بیست و دوم داشتند و مقابل سپاهان اصفهان در هفته نخست ۲-صفر بازنده شدند، حالا باید برای کسب نخستین سه امتیاز مصافی دشوار با شاگردان سخت کوش مازیار زارع در تیم ملوان داشته باشند.

در طرف مقابل ملوانی ها هم که در هفته اول با یک گل مغلوب میزبان خود پیکان تهران شدند، برای کسب امتیاز از استقلال با تمام قوا به زمین بمسابقه خواهند آمد.

مازیار زارع سرمربی ملوان بندرانزلی در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال گفت: تیم ما دارای انگیزه های بالایی است و از نظر انگیزه اصلاً ناامید نیستیم و حرف‌های زیادی برای گفتن در زمین داریم. 

او اضافه کرد:افسوس می‌خوریم که همه بازی‌های ایران با تماشاگر است و فقط این بازی ملوان و استقلال بدون تماشاگر خواهد بود و این حق مردم انزلی نیست و نباید این اتفاق می‌افتاد با این حال روحیه بازیکنان را بالا بردیم و می‌دانیم یک نبرد بسیار سخت با استقلال داریم.

با اعلام سازمان لیگ تا رفع نواقص ورزشگاه تختی انزلی، تمامی بازی های خانگی ملوان من جمله دیدار با استقلال بدون حضور تماشاگران برگزار می شود.

مس رفسنجان و گل گهر سیرجان از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه روز پنج شنبه، بازی حساس تیم های استان کرمان را برگزار می کنند جایی که شاگردان محمد ربیعی که در هفته اول برابر نساجی مازندران به تساوی یک-یک رسیدند حالا در پی کسب بردی خانگی هستند و گل گهر هم برای به دست آوردن دومین پیروزی پیاپی مصمم هستند.

آخرین بازی روز نخست هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران را نیز تیم سپاهان اصفهان از ساعت ۲۱ به میزبانی ورزشگاه نقش جهان مقابل میهمانش نساجی مازندران برگزار می کند.

طلایی پوشان دیار نصف جهان با شکست استقلال در هفته نخست، از آمادگی بالایی برخوردار هستند و دوست ندارند سه امتیاز دیدار خانگی را از دست بدهند و نساجی هم که مسابقه اول خود را به دلیل آماده نبودن ورزشگاهش به میزبانی نصف جهان مقابل مس رفسنجان برگزار کرد که با تساوی یک-یک به پایان رسید، شرایط مناسبی برای مصاف با سپاهان دارد که این موضوع بر جذابیت های این رقابت خواهد افزود.

۱۲۱۴

 

کد خبر 199984

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید