جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
پنج شنبه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۴۷
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بنا بر اعلام سازمان تنظیم مقررات، بسته‌های اینترنت رایگان ۹۴۴ هزار نفر از سرپرست‌های خانوار که وزارت ارتباطات برای خانوارهای کم‌درآمد در نظر گرفته بود فعال شده است.
به گزارش پیام خبر، بنا بر اعلام سازمان تنظیم مقررات، بسته‌های اینترنت رایگان ۹۴۴ هزار نفر از سرپرست‌های خانوار که وزارت ارتباطات برای خانوارهای کم‌درآمد در نظر گرفته بود فعال شده است.
پس از اعلام خبر اختصاص اینترنت رایگان به سه دهک کم‌درآمد از سوی وزیر ارتباطات، اطلاعات مشمولینی که در بازه زمانی تعیین شده از طریق سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس my.gov.ir یا کد دستوری #۱۲۳۴*۴* ثبت‌نام کرده‌اند، پس از صحت‌سنجی شماره‌ها از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از طریق سازمان فناوری اطلاعات به رگولاتوری اعلام شده است. مجید حقی به روابط عمومی رگولاتوری گفت: در حال حاضر کد ملی و شماره تلفن همراه اعلام‌شده حدود ۹۴۴ هزار نفر از سرپرست‌های خانوارها که مشترک اپراتورهای همراه اول، ایرانسل، رایتل و اپراتورهای مجازی تلفن همراه شاتل موبایل، های‌وب، آپتل، سامان‌تل و منطقه آزاد کیش هستند به این اپراتورها اعلام شده است. بسته اینترنت سیم‌کارت این دسته از مشمولان که مشکلی برای فعال‌سازی بسته (مانند قطعی سیم‌کارت به دلیل بدهی یا مسدودی و…) نداشته‌اند، فعال و پیامک فعال‌سازی به آنها ارسال شده است. معاون رگولاتوری همچنین گفت: این بسته سالانه ۴۰ گیگابایتی که ۳۰ گیگابایت آن برای استفاده از سایت‌های منتخب و ۱۰ گیگابایت آن برای استفاده از اینترنت در نظر گرفته شده، با هدف حمایت از قشرهای کم‌برخوردار و در قالب مسئولیت اجتماعی اپراتور اجرایی می‌شود.
حقی توضیح داد: متقاضیانی که ثبت‌نام‌شان از طریق سامانه خدمات دولت هوشمند یا کدهای دستوری موفقیت‌آمیز بوده و این بسته برایشان فعال نشده است می‌توانند با مراکز تماس اپراتور خود تماس بگیرند و وضعیت فعال‌سازی بسته اینترنت خود را جویا شوند، در صورت عدم دریافت پاسخ با مراجعه به نشانی https://۱۹۵.cra.ir درخواست خود را ثبت کنند تا رسیدگی شود.
لیست مراکز تماس اپراتورها به شرح زیر است:

ردیف

اپراتور

تلفن مرکز پاسخگویی و پشتیبانی

۱

همراه اول

تماس از خطوط همراه اول : ۹۹۹۰

تماس از خطوط غیر از همراه اول: ۰۹۱۲۹۹۹۰

۲

ایرانسل

تماس از خطوط ایرانسل : ۷۰۰

تماس از خطوط غیر از ایرانسل: ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰

۳

رایتل

تماس از خطوط رایتل : ۲۰۰

تماس از خطوط غیر از رایتل: ۰۹۲۰۲۰۰۰۰۰۰

۴

منطقه آزاد کیش

تماس از خطوط منطقه آزاد کیش : ۰۷۶۴۴۱۱

۵

های وب

تماس از خطوط های وب : ۱۵۶۵

۶

شاتل موبایل

تماس از خطوط شاتل موبایل : ۱۰۰

تماس از خطوط غیر از شاتل موبایل: ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰

۷

آپتل

تماس از خطوط آپتل : ۱۰۰

تماس از خطوط غیر از آپتل: ۰۹۹۹۱۱۰۰۰۰۰

۸

سامان تل

تماس از خطوط سامان تل : ۰۹۹۹۹۹۹۹۰۰۰

تماس از خطوط غیر از سامان تل: ۰۲۱۸۷۶۴۰۰۰۰

 

 

کد خبر 200005

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید