جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
جمعه, ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ ۰۲:۲۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه

لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور؛

مصاف پرسپولیس با فولاد در حساس ترین بازی هفته دوم

قرمزپوشان پرسپولیس در نخستین دیدار خانگی لیگ بیست و دوم، میزبان فولاد هستند.

به گزارش پیام خبر، در ادامه بازی های هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه روز جمعه ۲۸ مردادماه تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران میزبان فولاد خوزستان است.

پرسپولیس و فولاد در هفته نخست مقابل تیم های ذوب آهن و صنعت نفت به تساوی رسیدند و حالا هر دو تیم در اندیشه کسب نخستین برد فصل هستند که این موضوع می تواند بر جذابیت های بازی اضافه کند.

کریم باقری مربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد بیان کرد: اعضای کادرفنی فولاد از نکونام گرفته تا مهدی هاشمی نسب از دوستان خوب ما هستند و همه تیم ها دنبال نتیجه گرفتن هستند و حضور لوکادیا مهاجم جدید تیم هم تنها با نظر یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در زمین حضور پیدا خواهد کرد.

جواد نکونام در خصوص بازی با پرسپولیس گفت: این دیدار مثل تمامی مسابقات دیگر سخت و حساس است، باید تمرکزکامل‌داشته‌ باشیم و بسیار تلاش کنیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم، مطمئن باشید روز به روز تیم ما منسجم‌تر و هماهنگ‌تر از قبل خواهد شد.

قرار است این مسابقه با حضور ۵۰ درصدی تماشاگران در ورزشگاه آزادی برگزار شود که تماشاگران پرسپولیس از بلیط فروشی بازی، استقبال خوبی کردند.

تراکتور تبریز از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه به مصاف میهمانش ذوب آهن اصفهان می رود جایی که بازیکنان بردیف با توجه به شکست هفته نخست، برای برد و کسب ۳ امتیاز مقابل گاندوها صف آرایی می کنند.

در دیگر مسابقات روز دوم، جمعه ۲۸ مرداد ماه مس کرمان با پیکان تهران، هوادار تهران با نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان با آلومینیوم اراک رقابت خواهند کرد.

۱۲۱۴/م

 

کد خبر 200050

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید