سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. فرهنگ و ادب
یکشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ۱۳:۲۵
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نخستین شب شعر مجازی کشور و چهاردهمین شب شعر فاطمی شهرستان جهرم برگزار می‌شود.

به گزارش پیام خبر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم  با همکاری دانشگاه علوم پزشکی جهرم و مجموعه فرهنگی یادمان یاس کبود، اقدام به برگزاری چهاردهمین شب شعر فاطمی جهرم با حضور شاعران آئینی کشور می کند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم، گفت: نخستین شب شعر مجازی کشور و چهاردهمین شب شعر فاطمی جهرم با حضور شاعران آئینی کشور در سالن آمفی تئاتر شهید قادری پردیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم برگزار می‌گردد.

محسن نعمت‌اللهی افزود: یکی از ویژگی‌های نوآورانه این برنامه، استفاده از فناوری‌های آموزش مجازی در عرصه‌ی فعالیت‌های فرهنگی است که این کنگره شعر را به نخستین کنگره شعر مجازی کشور مبدل نموده است.

وی افزود: علاقه‌مندان به شعر و ادب به ویژه دوست‌داران شعر آئینی می‌توانند در تاریخ برگزاری این شب شعر به صورت آنلاین از طریق سامانه آموزش مجازی دانشگاه، سروده‌های شاعران مطرح کشوری را ببینند و بشنوند و از برنامه‌های این شب شعر بهره‌مند گردند.

نعمت الهی، ادامه داد: در این برنامه آئینی جمعی از شاعران به صورت آنلاین سروده‌های خود را تقدیم حاضران خواهند کرد و علاقه‌مندان می‌توانند از نشانی اینترنتی: cong.jums.ac.ir ، منوی «نرم افزارهای لازم برای وبینار» ابزارهای مورد نیاز برای وبینار را دانلود و نصب  کنند؛ لینک نرم‌افزارها هم برای رایانه‌های شخصی و لب‌تاپ و هم لینک اپلیکیشن‌های مخصوص اندروید وجود دارد.

وی تصریح کرد:  کیفیت ارسال تصاویر از طریق وبکم رایانه و یا لب‌تاپ بهتر از گوشی موبایل است؛ پس از نصب نرم‌افزارها در صورتی که از رایانه شخصی و یا لب تاپ استفاده می‌کنید از طریق سامانه آموزش مجازی دانشگاه به آدرس زیر، می‌توانید وارد وبینار شوید. vc.jums.ac.ir/fatemi۱۴ و سپس از گزینه guest به طور آزاد با درج نام و نام خانوادگی (ترجیحا حروف لاتین) در برنامه شرکت کنند.

به گفته رئیس اداره فرهنگ و ارشاد جهرم، اگر از طرق اپلیکیشن موبایل وارد می شوید، کافی است اپلیکیشن adobe connect را باز کنید، گزینه Accept را بزنید و آدرس اینترنتی شب شعر را وارد نمایید و گزینه next را بزنید، سپس مجددا با انتخاب گزینه guest و درج نام و نام خانوادگی (ترجیحا حروف لاتین) در برنامه شرکت کنید.

 

کد خبر 20059

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید