جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
جمعه, ۰۴ شهریور ۱۴۰۱ ۰۱:۳۰
زمان مطالعه: 3 دقیقه
سپاهان اصفهان صدرنشین لیگ برتر فوتبال در دیداری حساس از هفته سوم به مصاف میزبانش گل گهر می رود و پرسپولیس میهمان آلومینیوم خواهد بود.

به گزارش پیام خبر، در روز دوم از هفته سوم رقابت های دسته برتر فوتبال باشگاه های ایران، ساعت ۱۹ روز جمعه چهارم شهریورماه تیم پرسپولیس تهران میهمان آلومینیوم اراک است.

این بازی برای پرسپولیس از درجه اهمیت بالایی برخوردار است چرا که قرمزپوشان با وجود عملکرد موفق در نقل و انتقالات، تا پایان هفته دوم موفق به کسب پیروزی نشدند و به دلیل برگزار شدن این مسابقه بدون حضور تماشاگر، پرسپولیس می تواند آلومینیوم را در خانه اش با برد پشت سر بگذارد.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل آلومینیوم گفت: از دست دادن امتیازات در شروع لیگ  کار ما را سخت می‌کند با این حال نکات مثبتی هم این دو بازی داشت که یکی از آنها بسته نگه داشتن دروازه‌ ما بود و قطعا گرفتن سه امتیاز هدف اصلی تیم پرسپولیس مقابل آلومینیوم است.

او افزود: با تیمی بازی داریم که همیشه در خانه خودش خوب بازی می‌کند و امسال هم مهدی رحمتی تیم خوبی جمع کرده و از لحاظ تاکتیکی یکی از تیم‌های خوب لیگ به شمار می رود اما هدف ما رقم زدن روزهای خوب برای هواداران پرسپولیس خواهد بود.

مرتضی پورعلی گنجی مدافع جدید پرسپولیس به دلیل محرومیت این بازی را از دست داده اما باید شاهد رونمایی از لوکادیا مهاجم سرشناس و هلندی قرمزپوشان تهرانی مقابا اراکی ها باشیم.

مهدی رحمتی و بازیکنانش در آلومینیوم نیز که تا پایان هفته دوم به یک پیروزی و یک شکست رسیدند برای کسب امتیاز از دیدار خانگی همه تلاش خود را انجام می دهند تا پرسپولیس به راحتی نتواند از اراک با امتیاز راهی تهران شود.

هوادار تهران نیز دیگر دیدار ساعت ۱۹ را مقابل میهمان خود صنعت نفت آبادان برگزار می کند جایی که میزبان برای کسب دومین برد فصل تلاش خواهد کرد و برزیل ایران به دنبال رسیدن به نخستبن پیروزی در این فصل از لیگ برتر است.

از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه روز جمعه چهارم شهریور تیم سپاهان اصفهان صدرنشین این رقابت که از دو بازی گذشته به دو برد و شش امتیاز رسیده و شرایط ایده الی دارد باید در خانه گل گهر سیرجان به میدان برود.

گل گهر با امیر قلعه نوعی تا پایان هفته دوم به یک برد، یک تساوی و چهار امتیاز رسیده و امیدوار به شکست سپاهان و قرار گرفتن در صدرجدول است که این موضوع جذابیت حساس ترین رقابت هفته سوم را دوچندان می کند.

فولاد خوزستان و تراکتور تبریز هم دیگر بازی هفته سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور را از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه روز جمعه برگزار خواهند کرد.

فولاد و تراکتور با قرار گرفتن در مکان های دوازدهم و سیزدهم جدول، هنوز موفق به کسب پیروزی نشدند و این دیدار می تواند نقطه شروعی برای رسیدن به شرایط آرمانی و حضوری موفق در هفته های بعدی را فراهم کند.

۱۲۱۴/م

 

کد خبر 200956

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید