جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
جمعه, ۰۴ شهریور ۱۴۰۱ ۰۲:۲۵
زمان مطالعه: 2 دقیقه
با قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا، تیم ها حریفان خود را در مرحله گروهی شناختند که گروه مرگ با حضور تیم های بارسا، اینتر و بایرن شکل گرفت.

به گزارش پیام خبر، مرحله گروهی فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه های اروپا به میزبانی شهر استانبول ترکیه قرعه کشی شد که بر این اساس گروه C با حضور تیم های بایرن مونیخ آلمان، اینترمیلان ایتالیا، بارسلونا اسپانیا و ویکتوریا پلژن جمهوری چک را باید گروه مرگ نامید.

 در گروه A، تیم های آژاکس آمستردام، لیورپول انگلیس، ناپولی ایتالیا و گلاسکو رنجرز اسکاتلند قرار گرفتند.

در گروه B، پورتو پرتغال با تیم های اتلتیکومادرید اسپانیا، بایرلورکوزن آلمان و بروخه بلژیک هم گروه شد که تقابل مهدی طارمی و سردار آزمون مهاجمان تیم ملی فوتبال ایران می تواند قابل توجه باشد. 

گروه D با حضور تیم های آینتراخت فرانکفورت آلمان، تاتنهام انگلیس، اسپورتینگ لیسبون پرتغال و مارسی فرانسه تشکیل شد و در گروه E، میلان ایتالیا، چلسی انگلیس، سالزبورگ اتریش و دینامو زاگرب کرواسی با حضور صادق محرمی حضور دارند.

در گروه F، رئال مادرید اسپانیا مدافع عنوان قهرمانی، لایپزیگ آلمان، شاختار دونتسک اوکراین و سلتیک اسکاتلند رقابت می کنند و در گروه G، منچسترسیتی انگلیس، سویا اسپانیا، دورتموند آلمان و کپنهاگن دانمارک برای رسیدن به مرحله دوم تلاش خواهند کرد.

در گروه H نیز پاری‌سن‌ژرمن فرانسه، یوونتوس ایتالیا، بنفیکا پرتغال و مکابی حیفا رژیم صهیونیستی مسابقه می دهند.

۱۲۱۴/م

 

کد خبر 200965

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید