شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
چهارشنبه, ۰۹ شهریور ۱۴۰۱ ۰۱:۰۵
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تیم پرسپولیس تهران در دیدار هفته چهارم لیگ برتر برای برد مقابل صنعت نفت صف آرایی خواهد کرد.

به گزارش پیام خبر، در روز دوم از هفته چهارم رقابت های دسته برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه نهم شهریورماه، تیم پرسپولیس به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران میزبان صنعت نفت آبادان خواهد بود.

یحیی گل محمدی و شاگردانش که در هفته سوم موفق شدند آلومینیوم اراک را در خانه اش با یک گل شکست داده و به نخستین برد این فصل رسیدند و با پنج امتیاز در مکان ششم قرار گرفتند، حالا در اندیشه کسب اولین برد خانگی مقابل هواداران شان هستند تا به اوضاع خود در جدول رده بندی سروسامانی دهند.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل صنعت نفت گفت:بازی مهمی در پیش داریم و باتوجه به وضعیت جدول، هدف مان قطعا گرفتن سه امتیاز است و به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم. 

او افزود: فکر می‌کنم بازی مقابل صنعت، مسابقه خوبی از آب در بیاید چرا که آن‌ها دوست دارند فوتبال بازی کنند و فنی هستند و ما هم دوست داریم که نمایش خوبی داشته باشیم و باید بتوانیم از موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم، خوب استفاده کنیم و سه امتیاز را کسب کنیم.

صنعت نفت آبادان هم که با چهار امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی قرار گرفته امیدوار است بتواند با کسب امتیاز ورزشگاه آزادی را ترک کند.

پرکاس در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس بیان کرد: پرسپولیس یک تیم شناخته شده است که هر سال برای قهرمانی بسته می‌شود و هدف آنها بازی‌های آسیایی است و از یک ترکیب فوق‌العاده بهره می‌برند.

تراکتور تبریز در خانه پذیرای هوادار تهران است، جایی که قربان بردیف برای پایان دادن به ناکامی ها و کسب اولین سه امتیاز باید تیم سخت کوش تهرانی را از پیش رو بردارد.

هوادار با چهار امتیاز در رده هشتم و تراکتور با تنها یک امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول قرار دارند.

سپاهان اصفهان در دیداری حساس از ساعت ۱۹ روز چهارشنبه نهم شهریور به میزبانی ورزشگاه فولادشهر رودرروی فولاد خوزستان قرار می گیرد، مصافی که با توجه بودن بازیکنان باکیفیت دوتیم قطعا جذاب از کار درخواهد آمد.

در جدول رده بندی سپاهان با هفت امتیاز صدرنشین است و فولاد با پنج امتیاز مکان پنجم را در اختیار دارد.

در آخرین بازی هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران نیز تیم های مس رفسنجان و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه مصاف می کنند.

۱۲۱۴

 

کد خبر 201545

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید