جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
شنبه, ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ ۱۹:۲۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه

پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی ۲۰۲۲ جهان؛

ایرانی ها در چهار وزن نخست از رسیدن به مدال طلا بازماندند

محمدرضا مختاری و محمدعلی گرایی فرنگی کاران فارسی از رسیدن به فینال رقابت های کشتی فرنگی جهان ناکام ماندند.

به گزارش پیام خبر، روز نخست رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان جهان به میزبانی سالن اشتارک ارنا شهر بلگراد صربستان برگزار شد که در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا مختاری ورزشکار شیرازی پس از استراحت در دور نخست مقابل ابراهیم غانم از فرانسه ۷-۳ مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در فینال بماند تا بتواند ادامه کار را برای کسب نشان برنز در گروه بازنده ها دنبال کند.
در وزن ۷۷ کیلوگرم محمدعلی گرایی دیگر فرنگی کار استان فارس پس از استراحت در دور اول، ۵-۴ آنتونیو کامنیاسیویچ از کرواسی را مغلوب کرد و در دور سوم، شش-یک شکست را برابر کیم هیو وو از کره جنوبی پذیرا شد تا منتظر حضور این کشتی گیر در فینال بماند تا در گروه بازنده ها کار را دنبال کند.
در وزن ۵۵ کیلو پویا دادمرز فرنگی کار ایذه ای  پس از استراحت در دور نخست، حریفی از ترکیه را از پیش رو برداشت و در یک چهارم مقابل امانگالی بکبولاتوف از قزاقستان ۳-یک بازنده شد تا در صورت حضور این حریف در رقابت نهایی این وزن، برای کسب مدال برنز امیدوار بماند.
ناصر علیزاده کشتی گیر آملی هم با شکست حریفانی از ایتالیا و قرقیزستان در وزن ۸۷ کیلوگرم راهی دور یک چهارم شد که در این مرحله ۲-یک مغلوب تورپال بیسلطانوف از دانمارک شد تا اگر این فرنگی کار راهی فینال شود، علیزاده برای کسب مدال برنز تلاش کند.
مرحله نیمه نهایی پیکارهای چهار وزن نخست ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تا ۲۲ روز شنبه نوزدهم شهریور برگزار می شود.
محمدرضا گرایی دیگر کشتی گیر فارسی و قهرمان المپیک و جهان در وزن ۶۷ کیلوگرم، رقابت های مقدماتی و نیمه نهایی خود را یکشنبه ۲۰ شهریور مقابل حریفان برگزار می کند.

 

کد خبر 202311

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید