جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. مذهبی
یکشنبه, ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ ۱۷:۰۶
زمان مطالعه: 2 دقیقه
معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: برای دهه پایانی صفر امسال شرایط متفاوتی در مقایسه با سالهای اخیر و پس از ۲ سال شیوع کرونا پیش بینی شده است و احتمال حضور ۶ تا ۸ میلیون مسافر برای حضور در مشهد وجود دارد.

به گزارش پیام خبر، حجت‌ الاسلام «حجت گنابادی‌ نژاد»  در جلسه توجیهی و برنامه‌ ریزی عملیاتی پویش مردمی خدمت به زائران دهه پایانی صفر در قرارگاه نجمه خاتون مشهد افزود: از این تعداد ۱۵۰ هزار نفر شب ظرفیت اسکان در مدارس مشهد پیش‌بینی شده است و بقیه مربوط به ظرفیت‌های موقت و رسمی اقامتی می باشد.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی با تاکید بر ضرورت حضور و نقش‌آفرینی مردم در راستای خدمات رسانی به زائران بیان کرد: گروه‌های مردمی که می‌خواهند داوطلبانه به زائران خدمت کنند، می توانند با حضور در قرارگاه‌های مردمی در بخش های مختلف خدمات رسانی کنند.

حجت الاسلام گنابادی نژاد خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی و هماهنگی برای خدمت به زائران پایان ماه صفر از خرداد ماه گذشته شروع شده است و با بسیج همه ظرفیت ها در حوزه برنامه‌ ریزی و سازمان‌دهی، خدمت رسانی در این زمینه افزایش خواهد یافت.

وی بیان کرد: بازماندن برخی عاشقان اهل بیت(ع) به دلایل مختلف از مراسم زیارتی پیاده روی اربعین، امسال حضور زائران را در مشهد پررنگ تر خواهد کرد و دهه پایانی صفر متفاوت تری در این کلانشهر رقم خواهد خورد.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: برای دهه پایانی صفر امسال شرایط متفاوتی در مقایسه با سالهای اخیر و پس از ۲ سال شیوع کرونا پیش بینی شده است و احتمال حضور ۶ تا ۸ میلیون مسافر برای حضور در مشهد وجود دارد.

 

کد خبر 202349

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید